Sur känsla
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Sur känsla

    Ja det har jag idag. Det känns som att man inte vet om man ens vågar lita på ens närmaste vänner här inne längre. Jag hoppas ju verkligen att jag kan det och att alla stöttande ord jag fått verkligen stämmer. Vissa av er har fått separata meddelanden av mig och jag har fått fina svar. Det värmer att veta att man inte står ensam ialla fall.

    Jag har gått vidare med detta då det inte är första gången det händer för mig.
  2. 1
    Sur känsla Ja det har jag idag. Det känns som att man inte vet om man ens vågar lita på ens närmaste vänner här inne längre. Jag hoppas ju verkligen att jag kan det och att alla stöttande ord jag fått verkligen stämmer. Vissa av er har fått separata meddelanden av mig och jag har fått fina svar. Det värmer att veta att man inte står ensam ialla fall.

    Jag har gått vidare med detta då det inte är första gången det händer för mig.
  3. *happy83*
    #2
    Så tråkigt att de ska behöva hända, varför kan inte folk låta en vara. Jag hoppas verkligen de lägger av. Bra att du gått vidare med de. Tråkigt att du blivit på hoppad innan, dock vet jag inte varför och om vad. Men de spelar ingen roll då jag känner att du är en ärlig person och de lilla jag träffat dig, känner jag att jag gillar, trots att de inte blivit så många gånger.

    Kram
  4. 2
    Så tråkigt att de ska behöva hända, varför kan inte folk låta en vara. Jag hoppas verkligen de lägger av. Bra att du gått vidare med de. Tråkigt att du blivit på hoppad innan, dock vet jag inte varför och om vad. Men de spelar ingen roll då jag känner att du är en ärlig person och de lilla jag träffat dig, känner jag att jag gillar, trots att de inte blivit så många gånger.

    Kram
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    Det kan jag berätta för dig en annan gång vad som hände då. Du kommer inte tro att det är sant. Fins mängder med konstiga människor i vår värld. Eller så är de inte konstiga de har bara gått miste om att få vanligt hyfs med sig under sin uppväxt eller något sådant.
  6. 3
    Det kan jag berätta för dig en annan gång vad som hände då. Du kommer inte tro att det är sant. Fins mängder med konstiga människor i vår värld. Eller så är de inte konstiga de har bara gått miste om att få vanligt hyfs med sig under sin uppväxt eller något sådant.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Inte kul när det inte känns toppen, hit in skall man ju gå och skriva fö arman vill ha råd stöd stöttning och massa kul!

    Hoppas att du inte kommersluta skriva för då blir jag inte glad - då kommer jag hem till dig live i stället ha ha...

    styrke kramar igenom allt får du av mig ialla fall
  8. 4
    Inte kul när det inte känns toppen, hit in skall man ju gå och skriva fö arman vill ha råd stöd stöttning och massa kul!

    Hoppas att du inte kommersluta skriva för då blir jag inte glad - då kommer jag hem till dig live i stället ha ha...

    styrke kramar igenom allt får du av mig ialla fall
  9. Medlem sedan
    Jan 2007
    #5
    Nä, vill inte sluta skriva och det kommer jag inte göra heller. Men surt känns det när folk är så småsinta på något vis.

    Liveträff får det snart ta och bli!
  10. 5
    Nä, vill inte sluta skriva och det kommer jag inte göra heller. Men surt känns det när folk är så småsinta på något vis.

    Liveträff får det snart ta och bli!
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Sönt att du inte blivit bortskrämd!
  12. 6
    Sönt att du inte blivit bortskrämd!
  13. Medlem sedan
    Jan 2007
    #7
    Nä ingen risk men jag har varit i kontakt med Redax om saken.
  14. 7
    Nä ingen risk men jag har varit i kontakt med Redax om saken.
  15. Medlem sedan
    Mar 2008
    #8
    Way to go girl !!!
  16. 8
    Way to go girl !!!

Liknande trådar

  1. Sur känsla
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 23:29
  2. KÄNSLA....
    By dreamgirl1980 in forum Sömn – barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 17:09
  3. har en känsla av att jag kom..
    By fjella in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 22:10
  4. Vad är det för känsla
    By j-fr in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 09:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar