Pappan tappat intresset...
Vårdnad - gemensam/enskild
  1. L m barn
    #1

    Pappan tappat intresset...

    Min sons far verkar ha tappat intresset helt för att träffa sonen. Under de här snart två månader sonen har varit hos mig (ni som har läst mina inlägg vet vad jag menar) så har han träffat sonen vid ETT tillfälle, några timmar. Det hade gått bra. Pappan lämnade sonen hos mig på kvällen och det sista han sa till sonen var att "nu ska det inte dröja så länge innan vi ses igen, det lovar jag dig X" och sonen blev glad över det. Men det löftet verkar han redan ha glömt.

    Jag läser era trådar och slås av hur tragiskt det är att män (och i vissa fall kvinnor) STRUNTAR I SINA EGNA BARN! Och jag saknar ord för att beskriva mina känslor kring det.

    Och här sitter jag med ett litet barn som undrar igen när han ska få komma till pappa nästa gång...
  2. 1
    Pappan tappat intresset... Min sons far verkar ha tappat intresset helt för att träffa sonen. Under de här snart två månader sonen har varit hos mig (ni som har läst mina inlägg vet vad jag menar) så har han träffat sonen vid ETT tillfälle, några timmar. Det hade gått bra. Pappan lämnade sonen hos mig på kvällen och det sista han sa till sonen var att "nu ska det inte dröja så länge innan vi ses igen, det lovar jag dig X" och sonen blev glad över det. Men det löftet verkar han redan ha glömt.

    Jag läser era trådar och slås av hur tragiskt det är att män (och i vissa fall kvinnor) STRUNTAR I SINA EGNA BARN! Och jag saknar ord för att beskriva mina känslor kring det.

    Och här sitter jag med ett litet barn som undrar igen när han ska få komma till pappa nästa gång...
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Fy, det låter hemskt!
    Själv lever jag i verkligheten där mamman försårar umgänget mellan mig och mina barn...

    Fattar inte hur man inte kan vilja träffa/vara med sina barn så ofta som möjligt...???
  4. 2
    Fy, det låter hemskt!
    Själv lever jag i verkligheten där mamman försårar umgänget mellan mig och mina barn...

    Fattar inte hur man inte kan vilja träffa/vara med sina barn så ofta som möjligt...???

Liknande trådar

  1. Intresset för det övernaturliga...
    By Wallander 1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 32
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 21:38
  2. Har helt tappat intresset
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 20:32
  3. Hur öka intresset för mat?
    By Kristina med 3 in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-19, 13:58
  4. Intresset för bokstäver
    By Cissi med G och A in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-26, 19:03
  5. Tappat intresset
    By solstraale in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-02, 22:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar