Nu är jag 5-barnsmamma!
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Nu är jag 5-barnsmamma!

    Nu har Tuvalie äntligen blivit storasyster! I måndags kom lillebror Sixten, snabb som blixten hann vara inne på förlossningen i 31minuter sen var det klart! Med sina 4125 gr är han precis ett kilo tyngre än Tuvis var men så gick jag över tiden 3 dgr denna gång medans Tuvis kom 17 dgr innan Bf.

    Tuvalie är en stolt storasyster som gärna "hjälper till" med lillebror och överöser honom med massor av pussar o kramar
  2. 1
    Nu är jag 5-barnsmamma! Nu har Tuvalie äntligen blivit storasyster! I måndags kom lillebror Sixten, snabb som blixten hann vara inne på förlossningen i 31minuter sen var det klart! Med sina 4125 gr är han precis ett kilo tyngre än Tuvis var men så gick jag över tiden 3 dgr denna gång medans Tuvis kom 17 dgr innan Bf.

    Tuvalie är en stolt storasyster som gärna "hjälper till" med lillebror och överöser honom med massor av pussar o kramar
  3. Medlem sedan
    Aug 2004
    #2
    Grattis till lilla "Blixen Sixten" Vad skönt att allt gick bra och att ni hann fram till förlossningen så han slapp födas i bieln.
  4. 2
    Grattis till lilla "Blixen Sixten" Vad skönt att allt gick bra och att ni hann fram till förlossningen så han slapp födas i bieln.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Grattis vad härligt!!!!
  6. 3
    Grattis vad härligt!!!!
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Grattis! Å så underbart. Fem barn, det är helt otroligt. Jag har fullt upp med två.
  8. 4
    Grattis! Å så underbart. Fem barn, det är helt otroligt. Jag har fullt upp med två.
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    Men vad kul!! Stort grattis!
  10. 5
    Men vad kul!! Stort grattis!
  11. Medlem sedan
    Oct 2006
    #6
    Ett femfaldigt GRATTIS till dig och resten av familjen!! Vad stolt hon ser ut
  12. 6
    Ett femfaldigt GRATTIS till dig och resten av familjen!! Vad stolt hon ser ut
  13. Medlem sedan
    Oct 2006
    #7
    Stort grattis! Vad underbart!
  14. 7
    Stort grattis! Vad underbart!
  15. Medlem sedan
    May 2010
    #8
    Ett sent men ändå ett stort grattis till 5:an. Jag o mannen har bestämt oss för att prova en gång till och på så sätt ev få en 5:a, jo faktiskt han är med på det blir så mkt smidigare på så sätt
  16. 8
    Ett sent men ändå ett stort grattis till 5:an. Jag o mannen har bestämt oss för att prova en gång till och på så sätt ev få en 5:a, jo faktiskt han är med på det blir så mkt smidigare på så sätt

Liknande trådar

  1. Nu är jag 4 barnsmamma !
    By marie4barnsmor in forum Många barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-21, 12:41
  2. 6 barnsmamma
    By Valerina in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-05, 14:16
  3. 7-barnsmamma
    By Katah in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 16:32
  4. Nu är man 3 barnsmamma
    By vinecooler in forum Många barn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 18:32
  5. Nu är man 4-barnsmamma!
    By murvel4 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 08:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar