Jippie!
_0605 Majbarn
  1. Anonym
    #1

    Jippie!

    Nu är det ytterligare ett majbarn som ska få ett syskon eller alla andra kanske redan har fått?
  2. 1
    Jippie! Nu är det ytterligare ett majbarn som ska få ett syskon eller alla andra kanske redan har fått?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Grattis vad kul!!
  4. 2
    Grattis vad kul!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    G R A T T I S!
  6. 3
    G R A T T I S!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Grattis vad skoj! Jag har mina aningar även om jag har för mig att alla inte fått syskon.

    Kram och jag hoppas du avslöjar dig i sinom tid
  8. 4
    Grattis vad skoj! Jag har mina aningar även om jag har för mig att alla inte fått syskon.

    Kram och jag hoppas du avslöjar dig i sinom tid
  9. En av få utan syskon
    #5

    Grattis! Vad kul!

    Ja snart har nog alla skaffat syskon till sina små.

    Här är inget syskon än, men det har så smått börjat jobbas på ett
  10. 5
    Grattis! Vad kul! Ja snart har nog alla skaffat syskon till sina små.

    Här är inget syskon än, men det har så smått börjat jobbas på ett
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6

    Grattis vad kul!

    Vad roligt vad säger majbarnet eller h*n kanske inte vet något än?

    Pontus har ju redan en lillebror men i sommar kommer det en lillasyster. Han är dock rätt obrydd, Jennie däremot är väldigt nöjd över att få en syster efter 2 småbrorsor.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  12. 6
    Grattis vad kul! Vad roligt vad säger majbarnet eller h*n kanske inte vet något än?

    Pontus har ju redan en lillebror men i sommar kommer det en lillasyster. Han är dock rätt obrydd, Jennie däremot är väldigt nöjd över att få en syster efter 2 småbrorsor.
  13. Medlem sedan
    Sep 2002
    #7
    Grattis! Vad roligt!!! När kommer lillebror/lillasyster?
    Hoppas du mår bra! Nyfiken på vem du är...

    Själv var jag först ut med syskon här i gruppen och "lille" Sixten blir 3 år i år...
  14. 7
    Grattis! Vad roligt!!! När kommer lillebror/lillasyster?
    Hoppas du mår bra! Nyfiken på vem du är...

    Själv var jag först ut med syskon här i gruppen och "lille" Sixten blir 3 år i år...
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Lycka till!
  16. 8
    Lycka till!
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9
    Men oj en 4:a på gång? Vad kul! Grattis!
  18. 9
    Men oj en 4:a på gång? Vad kul! Grattis!
  19. Medlem sedan
    Nov 2003
    #10
    Nämen va?! 3 år?! Logiskt så blir han ju det, men vad konstigt det kändes att läsa. Fasen vad åren går fort!
  20. 10
    Nämen va?! 3 år?! Logiskt så blir han ju det, men vad konstigt det kändes att läsa. Fasen vad åren går fort!
  21. Medlem sedan
    Nov 2003
    #11
    Önskar er lycka till!
  22. 11
    Önskar er lycka till!
  23. Medlem sedan
    Sep 2002
    #12
    Haha, visst är det en konstig tanke att mitt lilla majbarn har en så stor lillebror...!

    Och visst är det galet att de blir stora så snabbt.... Samtidigt som det är roligt och skönt att de blir större så önskar man att de kunde vara små lite längre... Min store kille blir 9 i år och nu börjar det kännas att om bara några år kommer han inte vara intresserad av att krypa upp i mammas knä och gosa längre.... *sting i mammahjärtat* Det gäller verkligen att ta vara på småbarnstiden! Men det är tyvärr lätt att glömma till vardags när man har tre ungar som är inne i var sin trotsperiod.....
  24. 12
    Haha, visst är det en konstig tanke att mitt lilla majbarn har en så stor lillebror...!

    Och visst är det galet att de blir stora så snabbt.... Samtidigt som det är roligt och skönt att de blir större så önskar man att de kunde vara små lite längre... Min store kille blir 9 i år och nu börjar det kännas att om bara några år kommer han inte vara intresserad av att krypa upp i mammas knä och gosa längre.... *sting i mammahjärtat* Det gäller verkligen att ta vara på småbarnstiden! Men det är tyvärr lätt att glömma till vardags när man har tre ungar som är inne i var sin trotsperiod.....
  25. Medlem sedan
    Nov 2005
    #13

    Grattis!

    Jätteroligt! Nyfiken blir jag ju nu!!!!
    /Fluffyn med Love 060605 och Smilla 080903
  26. 13
    Grattis! Jätteroligt! Nyfiken blir jag ju nu!!!!
  27. Medlem sedan
    Aug 2003
    #14

    Tackar!

    Ja det känns jättekul, fantastiskt att få göra om detta en gång till.
    Ida med Jennie född mars -04, Pontus född maj -06, Kasper född mars -08 och Sandra född 11/7 -10
  28. 14
    Tackar! Ja det känns jättekul, fantastiskt att få göra om detta en gång till.
  29. Jenny m Max o Molly
    #15
    Grattis till gravidmagen! Vad roligt att din lilla skall få ett syskon! Min lille Max skall också få bli storebror i slutet av sommaren. Vi har inte berättat det ännu, men jag vet att han kommer bli jätteglad!
  30. 15
    Grattis till gravidmagen! Vad roligt att din lilla skall få ett syskon! Min lille Max skall också få bli storebror i slutet av sommaren. Vi har inte berättat det ännu, men jag vet att han kommer bli jätteglad!
  31. Anonym
    #16
    Tack ska ni ha allihop!! Det ska bli jättekul men jag är fortfarande lite osäker på hur det ska gå.. Så jag väntar ett tag till med att avslöja mig, om ni inte redan vet

    Jag mår förträffligt denna ggn och ser verkligen fram emot att än en gång få bli mamma ))
  32. 16
    Tack ska ni ha allihop!! Det ska bli jättekul men jag är fortfarande lite osäker på hur det ska gå.. Så jag väntar ett tag till med att avslöja mig, om ni inte redan vet

    Jag mår förträffligt denna ggn och ser verkligen fram emot att än en gång få bli mamma ))

Liknande trådar

  1. Jippie!!! :)
    By M med C & C in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-29, 16:41
  2. Jippie!
    By Hedgehog in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 13:44
  3. Jippie!!!
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-01, 22:23
  4. GA... Jippie!!!!
    By Shaylagirl in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-25, 04:40
  5. Jippie
    By Macadam in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar