100dagar till nästa bebis ;)
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    100dagar till nästa bebis ;)

    Tänkte bara berätta att allt är fortfarande ok med nya graviditeten. Lite ondare i höfter den här gången men det beror väl på att man har en Gösta att bära runt på nu
    100dagar till BF men med mina tidigare elefantgraviditeter så är det väl ett par veckor till. Lite lustigt är det att den här bebisen har BF det datumet Gösta blev tillverkad Så det är nästan som jag varit gravid i två år då... ha ha ha
  2. 1
    100dagar till nästa bebis ;) Tänkte bara berätta att allt är fortfarande ok med nya graviditeten. Lite ondare i höfter den här gången men det beror väl på att man har en Gösta att bära runt på nu
    100dagar till BF men med mina tidigare elefantgraviditeter så är det väl ett par veckor till. Lite lustigt är det att den här bebisen har BF det datumet Gösta blev tillverkad Så det är nästan som jag varit gravid i två år då... ha ha ha
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2
    Å vad det låter mysigt att vara gravid och att få känna sig så speciell som man faktiskt gör när man är gravid......lite "avis" är jag nog!!

    Men i det här huset så tänkte vi nöja oss med de tre underverken som vi åstakommit redan nu!

    Hoppas att resten av graviditeten går bra!
  4. 2
    Å vad det låter mysigt att vara gravid och att få känna sig så speciell som man faktiskt gör när man är gravid......lite "avis" är jag nog!!

    Men i det här huset så tänkte vi nöja oss med de tre underverken som vi åstakommit redan nu!

    Hoppas att resten av graviditeten går bra!
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Oh va mysigt!

    Bäbissjukan flyger ständigt på mig även om jag känner att det räcker o blir över med de 2 vi har
  6. 3
    Oh va mysigt!

    Bäbissjukan flyger ständigt på mig även om jag känner att det räcker o blir över med de 2 vi har
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Jo vi hade oxå bestämt att det räckte med två... Men men det skulle visst vara en till Sambon fick ångest häromdagen när Ella och Gösta busade runt för fullt och sa " Vi kommer ha två sånna där! När de är 3 och 4 år så är jag nästan 40! Jag kommer inte klara det, får gå i pension..." Ha ha ha Och jag måste nog förstå hur han kände just då för gud vilken fart det är nu. Bus HELA tiden. Man är ju helt slut på kvällen och sen en till buse... Pust!
  8. 4
    Jo vi hade oxå bestämt att det räckte med två... Men men det skulle visst vara en till Sambon fick ångest häromdagen när Ella och Gösta busade runt för fullt och sa " Vi kommer ha två sånna där! När de är 3 och 4 år så är jag nästan 40! Jag kommer inte klara det, får gå i pension..." Ha ha ha Och jag måste nog förstå hur han kände just då för gud vilken fart det är nu. Bus HELA tiden. Man är ju helt slut på kvällen och sen en till buse... Pust!
  9. Medlem sedan
    May 2006
    #5
    Haha.. ja vi får se vad det blir här.
    Jag kan nog tänka mig en till om typ 4 år kanske.. Då är Thea 7 och Vile 5, då kanske jag skulle orka
    Hade det inte varit för att hundarna är såpass unga o behöver tid hade man kanske orkat en till ganska tätt..

    Sambon känner sig klar dock så vi får väl se vad ödet har att komma med

    Men ja tror oxå att det kanske är lika bra att ta allihop på löpande band, man är ju så uppe i det då så man orkar vare sig man vill eller inte.. Ja tror de kommer gå jätte bra med en bäbis till, Ella o Gösta blir ju även de äldre
  10. 5
    Haha.. ja vi får se vad det blir här.
    Jag kan nog tänka mig en till om typ 4 år kanske.. Då är Thea 7 och Vile 5, då kanske jag skulle orka
    Hade det inte varit för att hundarna är såpass unga o behöver tid hade man kanske orkat en till ganska tätt..

    Sambon känner sig klar dock så vi får väl se vad ödet har att komma med

    Men ja tror oxå att det kanske är lika bra att ta allihop på löpande band, man är ju så uppe i det då så man orkar vare sig man vill eller inte.. Ja tror de kommer gå jätte bra med en bäbis till, Ella o Gösta blir ju även de äldre

Liknande trådar

  1. in morgon har jag 100dagar
    By puppe81 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 10:33
  2. Tänker ni på ny/nästa bebis?
    By Stina2 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-10-21, 18:08
  3. Planera nästa bebis?
    By mosemma in forum _0806 Junibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2009-01-13, 16:49
  4. Bebis nästa vecka!
    By mammaria79 in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-21, 22:43
  5. bebis i juli nästa år.
    By chirre25 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 14:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar