Hemma igen...
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Hemma igen...

    efter en intensiv skidhelg där jag hann med att åka 70 km innan bussen gick hem idag igen. Vi har haft en skidinstruktör som tyckte att jag åkte riktigt bra tekniskt sett , till slut frågade han rätt ut om jag hade tävlat på skidor och då var jag ju tvungen att erkänna . Men det är nästan preskribrerat för det är 25 år sedan tillade jag men han menade att ränderna aldrig går ur. Tyvärr har jag en bit kvar konditionsmässigt innan jag får de tiderna jag önskar men hellre dålig kondition än dålig teknik för jag tror ändå det är lättare att öva upp konditionen.
  2. 1
    Hemma igen... efter en intensiv skidhelg där jag hann med att åka 70 km innan bussen gick hem idag igen. Vi har haft en skidinstruktör som tyckte att jag åkte riktigt bra tekniskt sett , till slut frågade han rätt ut om jag hade tävlat på skidor och då var jag ju tvungen att erkänna . Men det är nästan preskribrerat för det är 25 år sedan tillade jag men han menade att ränderna aldrig går ur. Tyvärr har jag en bit kvar konditionsmässigt innan jag får de tiderna jag önskar men hellre dålig kondition än dålig teknik för jag tror ändå det är lättare att öva upp konditionen.
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Vilken komplimang du fick, roligt!
  4. 2
    Vilken komplimang du fick, roligt!

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hemma igen..
    By annsan_79 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 10:24
  3. hemma igen!
    By Jossan24 in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-30, 10:16
  4. Hemma igen...
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-29, 22:02
  5. Hemma igen....
    By fruwiss in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-30, 13:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar