Jädrar vilken action...
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2003
    #1

    Jädrar vilken action...

    Här inne är det livat värre. Haha! Sällan jag kommer in här själv måste jag erkänna.
    Tillhör inte det flitigaste besökandes skara. Så jag skall inte klaga på andra .
    Hur som haver så kan man ju när man väl håller på och glanar lite slänga en härlig snöstorms hälsning till er alla. Hoppas ni njuter lika mycket som mig av den underbara vintern.
    Tjing tjing!
  2. 1
    Jädrar vilken action... Här inne är det livat värre. Haha! Sällan jag kommer in här själv måste jag erkänna.
    Tillhör inte det flitigaste besökandes skara. Så jag skall inte klaga på andra .
    Hur som haver så kan man ju när man väl håller på och glanar lite slänga en härlig snöstorms hälsning till er alla. Hoppas ni njuter lika mycket som mig av den underbara vintern.
    Tjing tjing!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    Livat värre....

    Visst är det härligt med all snö, önskar bara jag kunde njuta lite mer av den. Men pulkaåkning i backen och bygga snökojor med barnen är ingen höjdare just nu med 8 dagar kvar till bf.
  4. 2
    Livat värre....

    Visst är det härligt med all snö, önskar bara jag kunde njuta lite mer av den. Men pulkaåkning i backen och bygga snökojor med barnen är ingen höjdare just nu med 8 dagar kvar till bf.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Men eller hur!

    Jag är här mer sällan än vanligt jag med men nästan fyra veckor mellan ts är lite...tunt. Kanske rockar bättre framemot hösten med ettagluttare och födelsedagar på ingång?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  6. 3
    Men eller hur! Jag är här mer sällan än vanligt jag med men nästan fyra veckor mellan ts är lite...tunt. Kanske rockar bättre framemot hösten med ettagluttare och födelsedagar på ingång?

Liknande trådar

  1. Jädrar vilken smäll! som Dynamit-
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-09-15, 19:23
  2. Jädrar vilken smäll!
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2010-07-25, 20:04
  3. Jädrar vilken foglossning
    By -L8- in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-22, 17:12
  4. Jösses vilken action det är här...!
    By Blomman in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-21, 10:46
  5. Vilken action
    By malin-69 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-19, 23:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar