Insnöade?
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2006
    #1

    Insnöade?

    Hur har ni det med snön?

    Här är vi nästan helt insnöade.. Sambon har varit ute i flera timmar o kört snöslunga åt halva grannskapet, skottat av tak osv.

    Jag nöjde mig med att skotta en liten plätt i trädgården så hundarna kan komma ut o kissa

    Nu får det väl räcka iaf tycker vi o längtar efter våren!
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ Thea 11 september 06 & Vile 20 januari 09 ♥ ¸.•°´¯) ♥


    Fotomontage http://www.onetruemedia.com/my_share...edium=text_url
  2. 1
    Insnöade? Hur har ni det med snön?

    Här är vi nästan helt insnöade.. Sambon har varit ute i flera timmar o kört snöslunga åt halva grannskapet, skottat av tak osv.

    Jag nöjde mig med att skotta en liten plätt i trädgården så hundarna kan komma ut o kissa

    Nu får det väl räcka iaf tycker vi o längtar efter våren!
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Ja hit med lite vår! Det är ju snö för flera år ute... Men det tar väl igen för alla snöfria vintrar... Min Far sa att det brukar bli mycket snö var 8:e år vet inte om det stämmer men om 8år så har vi barn som är tillräckligt stora för att hjälpa till och skotta För fy vad vi fått slita i år med snön. Och när vi väl skottat fram vår infart så kommer snöplogen och lägger upp en ny vall för den så man måste ut och gräva för att få ut bilen...
  4. 2
    Ja hit med lite vår! Det är ju snö för flera år ute... Men det tar väl igen för alla snöfria vintrar... Min Far sa att det brukar bli mycket snö var 8:e år vet inte om det stämmer men om 8år så har vi barn som är tillräckligt stora för att hjälpa till och skotta För fy vad vi fått slita i år med snön. Och när vi väl skottat fram vår infart så kommer snöplogen och lägger upp en ny vall för den så man måste ut och gräva för att få ut bilen...
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Usch ja va mycket det kommit de senaste dygnen
    Just dom här dagarna har jag varit så tacksam att sambon har det jobbet han har så han går hemma vintertid Och snöslungan har vi varit väldigt glada att vi införskaffade oxå! Usch va tung snön varit.
  6. 3
    Usch ja va mycket det kommit de senaste dygnen
    Just dom här dagarna har jag varit så tacksam att sambon har det jobbet han har så han går hemma vintertid Och snöslungan har vi varit väldigt glada att vi införskaffade oxå! Usch va tung snön varit.

Liknande trådar

  1. Insnöade
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-12-18, 21:57
  2. Insnöade
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-04, 09:47
  3. Insnöade!
    By Jaxr in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 20:37
  4. En del är insnöade på kön
    By Elyzabel in forum Ordet är fritt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 20:26
  5. Insnöade...
    By LiMa m V och J in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-02-26, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar