Dåligt minnen...
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Dåligt minnen...

    Jag vet att vi haft detta uppe förut, men vart bor alla ni februarimammor?? Jag skulle ju tycka det vore superkul att veta vilka som bor i sthlms området och om vi kan få till roliga träffar med våra små bebisar så småningom!!!

    Som omföderska blir man ju inte erbjuden att delta i någon föräldragrupp och jag undrar vart i från jag ska få den sociala stimulansen

    Själv bor jag i Sollentuna!!!
    Mamma till världens bästa Tindra & Hugo!!!!
  2. 1
    Dåligt minnen... Jag vet att vi haft detta uppe förut, men vart bor alla ni februarimammor?? Jag skulle ju tycka det vore superkul att veta vilka som bor i sthlms området och om vi kan få till roliga träffar med våra små bebisar så småningom!!!

    Som omföderska blir man ju inte erbjuden att delta i någon föräldragrupp och jag undrar vart i från jag ska få den sociala stimulansen

    Själv bor jag i Sollentuna!!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Jag bor i Norrtälje, men har lätt att ta mig in till Stockholm. Jag hänger gärna på om det blir någon träff.
  4. 2
    Jag bor i Norrtälje, men har lätt att ta mig in till Stockholm. Jag hänger gärna på om det blir någon träff.
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Jag bor i Gnesta och skulle tycka det var jättetrevligt om vi kunde få till några träffar.
  6. 3
    Jag bor i Gnesta och skulle tycka det var jättetrevligt om vi kunde få till några träffar.
  7. Medlem sedan
    Apr 2007
    #4

    Sölvesborg, Blekinge

    Det låter ju trist att ni inte blir inbjudna till föräldragrupp som omföderskor. Det blir man här oavsett vilken gång i ordning man får barn. Jättebra tycker jag!
  8. 4
    Sölvesborg, Blekinge Det låter ju trist att ni inte blir inbjudna till föräldragrupp som omföderskor. Det blir man här oavsett vilken gång i ordning man får barn. Jättebra tycker jag!
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Vännäs, västerbotten! Trist att vi inte bor närmre varandra, här får omföderskor inte heller gå på några föräldragrupper
  10. 5
    Vännäs, västerbotten! Trist att vi inte bor närmre varandra, här får omföderskor inte heller gå på några föräldragrupper
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Norrköping, och känner inte en enda mamma på orten.. Vore kul att träffa fler mammor
  12. 6
    Norrköping, och känner inte en enda mamma på orten.. Vore kul att träffa fler mammor
  13. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    Täby bor jag :-)
  14. 7
    Täby bor jag :-)
  15. Medlem sedan
    Mar 2003
    #8
    Strax utanför Skene, men är mycket i Göteborg eftersom vi bodde i Mölnlycke innan och svärföräldrarna är kvar
  16. 8
    Strax utanför Skene, men är mycket i Göteborg eftersom vi bodde i Mölnlycke innan och svärföräldrarna är kvar
  17. Medlem sedan
    May 2009
    #9
    Äve jag bor i Täby
  18. 9
    Äve jag bor i Täby
  19. Medlem sedan
    Mar 2002
    #10
    Inte Norrköping men väl en mindre ort inte så långt därfifrån... en fika på stan i vårsolen ska jag nog kunna få till. ;-)
  20. 10
    Inte Norrköping men väl en mindre ort inte så långt därfifrån... en fika på stan i vårsolen ska jag nog kunna få till. ;-)
  21. Medlem sedan
    Aug 2009
    #11
    I Skåne, men åker relativt ofta "hem" till Uppsala.
  22. 11
    I Skåne, men åker relativt ofta "hem" till Uppsala.
  23. Medlem sedan
    Jun 2008
    #12
    Östergötland bor vi i, hoppas få föda i Linköping, som är närmast, annars blir det väl Norrköping om det skulle vara fullt.
  24. 12
    Östergötland bor vi i, hoppas få föda i Linköping, som är närmast, annars blir det väl Norrköping om det skulle vara fullt.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Bor i Nyköping.
  26. 13
    Bor i Nyköping.
  27. Medlem sedan
    Feb 2003
    #14
    Jag bor i Mälarhöjden söder om Stockholm, men jag är uppvuxen i Sollentuna :-).
  28. 14
    Jag bor i Mälarhöjden söder om Stockholm, men jag är uppvuxen i Sollentuna :-).
  29. Medlem sedan
    Sep 2009
    #15
    Jag bor i Nacka, utanför Sthlm =)
  30. 15
    Jag bor i Nacka, utanför Sthlm =)
  31. Medlem sedan
    Aug 2009
    #16
    Jag bor på Ingarö, i början av stockholms skärgård, nedanför Värmdö
  32. 16
    Jag bor på Ingarö, i början av stockholms skärgård, nedanför Värmdö
  33. Medlem sedan
    Aug 2009
    #17
    Bor i Falun...lååångt ifrån alla andra.
  34. 17
    Bor i Falun...lååångt ifrån alla andra.
  35. Medlem sedan
    Nov 1999
    #18
    Jag bor utanför Göteborg.
  36. 18
    Jag bor utanför Göteborg.
  37. Medlem sedan
    May 2005
    #19
    Min syster bor i Falun och jag & min sambo kommer ursprungligen från Mora! Så vi kan ju få till en träff då jag är i Falun!!
  38. 19
    Min syster bor i Falun och jag & min sambo kommer ursprungligen från Mora! Så vi kan ju få till en träff då jag är i Falun!!
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20
    KUL!!!
  40. 20
    KUL!!!
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Minnen
    By Anonym tänkare in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-30, 14:06
  2. Minnen väcker minnen
    By xyzzy in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-01-22, 11:22
  3. Sd ram minnen
    By The Duck in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-23, 23:59
  4. Minnen
    By Tigerliljan in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 15:08
  5. Om minnen...
    By KAJO in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-08, 20:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar