Är det någon här...
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Är det någon här...

    Halloj en nyfiken fråga.. Är det någon härinne som väntar syskon eller kanske rent utav redan fått syskon till 08orna :-)

    Jag väntar våran femma med BF nu i maj och jag tycker det ska bli såå roligt.. Det är första gången jag har dom så tätt. Det är ca 4 år mellan mina andra och så har jag ju "bara" killar så därför känns det här så spännande ;-)

    Fast lite problem har jag oxå ;-) Vad i hela friden ska jag ha för vagn - mina andra har ju haft ståbräda osv.. Men det kan jag inte nu för jag tycker min 08 är för liten och han sover fortfarande middag..

    Ja det var lite ifrån mig.. Jag skriver intesåå ofta numer men jag läser desto mer härinne ;-)

    Och vad duktig Malaika är förresten - hmm undrar hur många ord Linus kan ;-) Lär nog räkna efter ha ha.. Vi ska till BVC nästa vecka och det ska bli intressant.. En egen vilja har han iallafall *skratt*

    Ha det gott
    Kram till er alla i snöoväret som drar fram - ja här iallafall...
  2. 1
    Är det någon här... Halloj en nyfiken fråga.. Är det någon härinne som väntar syskon eller kanske rent utav redan fått syskon till 08orna :-)

    Jag väntar våran femma med BF nu i maj och jag tycker det ska bli såå roligt.. Det är första gången jag har dom så tätt. Det är ca 4 år mellan mina andra och så har jag ju "bara" killar så därför känns det här så spännande ;-)

    Fast lite problem har jag oxå ;-) Vad i hela friden ska jag ha för vagn - mina andra har ju haft ståbräda osv.. Men det kan jag inte nu för jag tycker min 08 är för liten och han sover fortfarande middag..

    Ja det var lite ifrån mig.. Jag skriver intesåå ofta numer men jag läser desto mer härinne ;-)

    Och vad duktig Malaika är förresten - hmm undrar hur många ord Linus kan ;-) Lär nog räkna efter ha ha.. Vi ska till BVC nästa vecka och det ska bli intressant.. En egen vilja har han iallafall *skratt*

    Ha det gott
    Kram till er alla i snöoväret som drar fram - ja här iallafall...
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2

    Vi väntar fjärde barnet...

    ...vilken dag som helst, har BF nästa lördag den 13:e.
  4. 2
    Vi väntar fjärde barnet... ...vilken dag som helst, har BF nästa lördag den 13:e.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    åh tack! Vad spännande med en femma! Jag har ju bara malaika och är singel så för mig blir det nog inte några på ett tag. Ska ju hitta en lämplig pappa först och sen avra ihop ett par år och sen vill jag gärna få barn under mer gynnsamma ekonomiska förhållanden nästa gång och i ett stabilt parförhållande, och lite så, men om allt det där faller på plats skulle jag kunna tänka mig ett barn till, om några år
  6. 3
    åh tack! Vad spännande med en femma! Jag har ju bara malaika och är singel så för mig blir det nog inte några på ett tag. Ska ju hitta en lämplig pappa först och sen avra ihop ett par år och sen vill jag gärna få barn under mer gynnsamma ekonomiska förhållanden nästa gång och i ett stabilt parförhållande, och lite så, men om allt det där faller på plats skulle jag kunna tänka mig ett barn till, om några år
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Här finns ett syskon redan! William fick en lillebror den 4/12-09... så han är drygt 2 månader gammal nu. Tyvärr känns det inte riktigt som man kan njuta av den här tiden fullt ut då jag tyvärr drabbades av cancer under graviditeten och vi fick tillbringa den första tiden på neo.

    Eftersom vi bara har 15 mån mellan så fick det bli en syskonvagn... och hade jag haft bf i maj som du har så hade jag nog också satsat på en syskonvagn.
  8. 4
    Här finns ett syskon redan! William fick en lillebror den 4/12-09... så han är drygt 2 månader gammal nu. Tyvärr känns det inte riktigt som man kan njuta av den här tiden fullt ut då jag tyvärr drabbades av cancer under graviditeten och vi fick tillbringa den första tiden på neo.

    Eftersom vi bara har 15 mån mellan så fick det bli en syskonvagn... och hade jag haft bf i maj som du har så hade jag nog också satsat på en syskonvagn.
  9. Medlem sedan
    Jun 2007
    #5
    Lille08, hur är det med dig nu? Och hur är det med lillebror? Kram!
  10. 5
    Lille08, hur är det med dig nu? Och hur är det med lillebror? Kram!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Det är bra med lille Erik. Han har dubblat sin födelsevikt, så han växer bra!

    Med mig kunde det vara bättre. Åkte på en infektion för drygt en vecka sen och fick åka ambulans in till sjukhuset och blev sen kvar där en vecka. Nu är det bättre, men jag är väldigt trött. Ska snart ha min 4:e cellgiftsbehandling. Egentligen redan nu på torsdag, men vi får se om den kanske blir uppskjuten några dagar.
  12. 6
    Det är bra med lille Erik. Han har dubblat sin födelsevikt, så han växer bra!

    Med mig kunde det vara bättre. Åkte på en infektion för drygt en vecka sen och fick åka ambulans in till sjukhuset och blev sen kvar där en vecka. Nu är det bättre, men jag är väldigt trött. Ska snart ha min 4:e cellgiftsbehandling. Egentligen redan nu på torsdag, men vi får se om den kanske blir uppskjuten några dagar.
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Skönt att höra att Erik mår bra!
    Åh jag önskar att du bara fick vara frisk så du kunde njuta tillfullo av din lilla prins. Tråkigt att höra att du har åkt på en infektion och fått spendera så mycket tid på sjukhus.
    Livet är så orättvist, jag hoppas verkligen att du kryar på dig. Många kramar!!
  14. 7
    Skönt att höra att Erik mår bra!
    Åh jag önskar att du bara fick vara frisk så du kunde njuta tillfullo av din lilla prins. Tråkigt att höra att du har åkt på en infektion och fått spendera så mycket tid på sjukhus.
    Livet är så orättvist, jag hoppas verkligen att du kryar på dig. Många kramar!!

Liknande trådar

  1. Någon som känner någon eller själv
    By Anonymus in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-12-21, 20:57
  2. Någon frisör här eller någon annan som..
    By Grodan in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 08:27
  3. Någon jurist eller någon kunnig om arv?
    By Undrande! in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-03, 20:03
  4. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 17:44
  5. Någon från fk, eller någon annan som
    By Anonym in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-11-08, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar