Oj Oj mår inte toppen
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Oj Oj mår inte toppen

    Har ju varit lite nedstämd som vissa som läser på FB vet och det har med att mina föräldrar alltid pratar omatt de vill hjälpa men när det kommer till kritan gåar det ett tag bra sen ställer det motkrav, nu skall vi tapetsera ett rum till sen skall vi kunna flytta in vi skall riva ett kök och ta bort hallgolvet sen kommer hantverkare att göra resten, vilket är 2 badrum skall rivas ur och kaklas lägga golvvärme och en vägg skall bort och bäras av och en ny balk kommer då hamna i taket alla tak skall målas och alla rum i övervåningen tapetseras om samt byta eller måla lister och dörrar. MM...

    Så vi behöver inte deras hjälp till mycket alls som tur är lite flytt lass behöver vi oxå hjälp med men sen är det bara för trevnads skull de kommer att besöka oss, inte föa ratt jobba och de skall bli skönt att slippa ta skiten de slänger ur sig som att de är dyrt det var onödigt oj vad ni skall greja hela tiden .... vi flyttar ju för att slippa det. men flytten måste ju bli klar först.....

    Så mag ont och huvudverk har detta gett och jag har nu varit magsjuk troligen av stressen detta gett mig i kombination med dålig sömn, skall se om jag vågar äta idag.

    Tröst ger min man och ni här på Aff som tur är!
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    Oj Oj mår inte toppen Har ju varit lite nedstämd som vissa som läser på FB vet och det har med att mina föräldrar alltid pratar omatt de vill hjälpa men när det kommer till kritan gåar det ett tag bra sen ställer det motkrav, nu skall vi tapetsera ett rum till sen skall vi kunna flytta in vi skall riva ett kök och ta bort hallgolvet sen kommer hantverkare att göra resten, vilket är 2 badrum skall rivas ur och kaklas lägga golvvärme och en vägg skall bort och bäras av och en ny balk kommer då hamna i taket alla tak skall målas och alla rum i övervåningen tapetseras om samt byta eller måla lister och dörrar. MM...

    Så vi behöver inte deras hjälp till mycket alls som tur är lite flytt lass behöver vi oxå hjälp med men sen är det bara för trevnads skull de kommer att besöka oss, inte föa ratt jobba och de skall bli skönt att slippa ta skiten de slänger ur sig som att de är dyrt det var onödigt oj vad ni skall greja hela tiden .... vi flyttar ju för att slippa det. men flytten måste ju bli klar först.....

    Så mag ont och huvudverk har detta gett och jag har nu varit magsjuk troligen av stressen detta gett mig i kombination med dålig sömn, skall se om jag vågar äta idag.

    Tröst ger min man och ni här på Aff som tur är!
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jobbigt för dig. Men det blir säkert mycket bättre när ni väl har kommit på plats i huset och ni kan umgås på ett annat mer kravlöst sätt. Det är inte lätt att hinna med sitt eget hus och samtidigt ställa upp mycket hos andra. Den ekvationen är väldigt svår att få ihop.

    Hoppas att du varit bättre i magen idag!
  4. 2
    Jobbigt för dig. Men det blir säkert mycket bättre när ni väl har kommit på plats i huset och ni kan umgås på ett annat mer kravlöst sätt. Det är inte lätt att hinna med sitt eget hus och samtidigt ställa upp mycket hos andra. Den ekvationen är väldigt svår att få ihop.

    Hoppas att du varit bättre i magen idag!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Hoppas att magen är bättre, försök att ta det lugnt och framförallt varva ner skallen för det är väl där de flesta spökena sitter Apoteket har en jättebra avslappnings-CD, hade nog inte överlevt utan den, 15 min/dag gör nästan underverk.
  6. 3
    Hoppas att magen är bättre, försök att ta det lugnt och framförallt varva ner skallen för det är väl där de flesta spökena sitter Apoteket har en jättebra avslappnings-CD, hade nog inte överlevt utan den, 15 min/dag gör nästan underverk.

Liknande trådar

  1. Men det är ju toppen...
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-21, 17:22
  2. Toppen...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 19:41
  3. men toppen :/
    By pola in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 14:22
  4. Den toppen lär jag inte ha ..
    By fiia in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-05-23, 21:48
  5. Den här var toppen!
    By Kikou in forum Mat & dryck
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 22:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar