Stockholmsmammor!
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2002
    #1

    Stockholmsmammor!

    Ville bara säga att jag saknar er!
    Igår var jag på träff med några mammor från Emmas grupp. Det var trevligt och så, men jag fick nåt nostalgi-anfall när jag åkte hem och mindes våra första träffar vi hade på ChBG bl.a. För att inte tala om hemma-hos-träffarna.

    Det är alltid roligt att räffa nya människor, men igår kände jag mig nästan lite "otrogen" efter min date med mammorna i nya ankomstgruppen .
    Gunilla med Wilma -02, Oskar -06, Emma -09 & ängeln William -97

    http://familjenbrann.blogspot.com/
  2. 1
    Stockholmsmammor! Ville bara säga att jag saknar er!
    Igår var jag på träff med några mammor från Emmas grupp. Det var trevligt och så, men jag fick nåt nostalgi-anfall när jag åkte hem och mindes våra första träffar vi hade på ChBG bl.a. För att inte tala om hemma-hos-träffarna.

    Det är alltid roligt att räffa nya människor, men igår kände jag mig nästan lite "otrogen" efter min date med mammorna i nya ankomstgruppen .
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2

    Saknar er med!

    Visst var det underbart med dessa träffar som varade i timmar och alla satt och ammade sina fina bebisar?
    Och alla var föräldralediga och hade all tid i världen...

    Jag skulle så gärna dra ihop till en träff, men det verkar näst intill omöjligt nu när alla har olika liv och åttaganden. En del har nya bebisar, flera jobbar heltid och vi har alla fulla helger. *suckar*
  4. 2
    Saknar er med! Visst var det underbart med dessa träffar som varade i timmar och alla satt och ammade sina fina bebisar?
    Och alla var föräldralediga och hade all tid i världen...

    Jag skulle så gärna dra ihop till en träff, men det verkar näst intill omöjligt nu när alla har olika liv och åttaganden. En del har nya bebisar, flera jobbar heltid och vi har alla fulla helger. *suckar*
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Samma här, saknar er massor! (förutom möjligen Vimse då som jag ju lunchar med minst en gång i veckan )

    Det vore så himla kul om vi kunde få ihop en träff!
  6. 3
    Samma här, saknar er massor! (förutom möjligen Vimse då som jag ju lunchar med minst en gång i veckan )

    Det vore så himla kul om vi kunde få ihop en träff!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    Ja! Tänk om vi kunde ses igen! Minns CHbG med stor saknad - det var en underbar tid. Skulle det kunna gå om vi planerar långt i förväg?
  8. 4
    Ja! Tänk om vi kunde ses igen! Minns CHbG med stor saknad - det var en underbar tid. Skulle det kunna gå om vi planerar långt i förväg?
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    Och jag satt i Gävle och vantrivdes och var gruvligt avundsjuk... Tur att jag fick träffa Trasselkrus i alla fall!

    Nu har jag dock chans till revansch - se lunchinbjudan här ovanför. Även om det är knöligt för en del det också, så är det ett försök i alla fall.
  10. 5
    Och jag satt i Gävle och vantrivdes och var gruvligt avundsjuk... Tur att jag fick träffa Trasselkrus i alla fall!

    Nu har jag dock chans till revansch - se lunchinbjudan här ovanför. Även om det är knöligt för en del det också, så är det ett försök i alla fall.
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    För mig är det nästan tvärt om, det är lättare att spontanbestämma. Jag lever i en värld där (nästan) ingenting planeras i förväg och då har jag märkt att det ofta är så att något annat dyker upp som jag inte kan säga nej till.
  12. 6
    För mig är det nästan tvärt om, det är lättare att spontanbestämma. Jag lever i en värld där (nästan) ingenting planeras i förväg och då har jag märkt att det ofta är så att något annat dyker upp som jag inte kan säga nej till.

Liknande trådar

  1. Stockholmsmammor
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 09:20
  2. Stockholmsmammor!
    By antim in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-15, 22:05
  3. Stockholmsmammor Nu är jag här Var är ni
    By frkJenny in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 18:34
  4. STOCKHOLMSMAMMOR!
    By Keso in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-02, 19:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar