Kåvepenin
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2007
    #1

    Kåvepenin

    Det har Jakob fått idag. Han var så krånglig i natt och ville inte somna och skrek och hade sig. Jag fick bara ur honom att det var för mörkt i rummet. Han klagade inte på att det gjorde ont. Men när han mitt i natten bad om att få han täcket över örat förstod jag. Han hatar att ha täcke på sig och sparkar alltid av det. Stackaren hade alltså fått ont i örat. Han har ju varit mycket sjuk senaste veckorna så detta var väl som ett brev på posten. Han fick medicin så nu ska det väl bli bra i alla fall.

    Är ju bara typiskt att han ska behöva må dåligt den här helgen . Imorgon ska vi ha dop för Sakarias. Är för sent att ställa in det nu så det får bli en alvedonproppad Jakob med på det. Som tur är har vi eget dop med egen ceremoni så vi kan ta det som det blir. Prästen är ju med vänner till oss så det gör ju att det inte blir så konstlat.
  2. 1
    Kåvepenin Det har Jakob fått idag. Han var så krånglig i natt och ville inte somna och skrek och hade sig. Jag fick bara ur honom att det var för mörkt i rummet. Han klagade inte på att det gjorde ont. Men när han mitt i natten bad om att få han täcket över örat förstod jag. Han hatar att ha täcke på sig och sparkar alltid av det. Stackaren hade alltså fått ont i örat. Han har ju varit mycket sjuk senaste veckorna så detta var väl som ett brev på posten. Han fick medicin så nu ska det väl bli bra i alla fall.

    Är ju bara typiskt att han ska behöva må dåligt den här helgen . Imorgon ska vi ha dop för Sakarias. Är för sent att ställa in det nu så det får bli en alvedonproppad Jakob med på det. Som tur är har vi eget dop med egen ceremoni så vi kan ta det som det blir. Prästen är ju med vänner till oss så det gör ju att det inte blir så konstlat.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Stackarn då
    Jag är själv öronbarn så jag vet hur förbaskat ont det gör, tur att det finns medicin iaf.
    Lycka till med dopet, hoppas Jakob mår hyffsat åtminstone.
  4. 2
    Stackarn då
    Jag är själv öronbarn så jag vet hur förbaskat ont det gör, tur att det finns medicin iaf.
    Lycka till med dopet, hoppas Jakob mår hyffsat åtminstone.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    inte kul när de har ont de små men tur att hjälp finns hoppas att han blir bättre fort
  6. 3
    inte kul när de har ont de små men tur att hjälp finns hoppas att han blir bättre fort

Liknande trådar

  1. Kåvepenin
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-11-11, 13:14
  2. Kåvepenin.....
    By sisak in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-24, 20:46
  3. Hur får man i dem kåvepenin?
    By FiaLisa in forum Barnsjukdomar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 20:45
  4. Kåvepenin - U R K!!!
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 21:00
  5. Kåvepenin
    By cilia med june in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-10-16, 20:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar