Tänderna...
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Tänderna...

    Tack för alla svaren på min lilla tand-enkät. Inser att spannet är brett med hur många tänder man normalt har vid 10-11 månaders ålder. Och att ALLA variationer är normala. Från noll till elva. Japp, och givetvis är det haj-barnet Max som visst hade elva, inte tio..

    Förresten, fasen vad jag är trött och seg idag. Riktigt less, faktiskt. Jag har inte gjort nånting alls idag, tror jag. Mer än ätit, och det är kanske det jag minst behöver, såhär i viktminskningstider. Bläk. Hoppas att det går över snart.
  2. 1
    Tänderna... Tack för alla svaren på min lilla tand-enkät. Inser att spannet är brett med hur många tänder man normalt har vid 10-11 månaders ålder. Och att ALLA variationer är normala. Från noll till elva. Japp, och givetvis är det haj-barnet Max som visst hade elva, inte tio..

    Förresten, fasen vad jag är trött och seg idag. Riktigt less, faktiskt. Jag har inte gjort nånting alls idag, tror jag. Mer än ätit, och det är kanske det jag minst behöver, såhär i viktminskningstider. Bläk. Hoppas att det går över snart.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Skickar en uppiggande kram till dig och hoppas att livet känns lättare i morgon.
  4. 2
    Skickar en uppiggande kram till dig och hoppas att livet känns lättare i morgon.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Usch ja, vissa dagar är bara så jobbiga. Man har inte inspiration för att göra något men sen finns det andra dagar där man är både pigg och känner för att göra en massa saker. Jag hoppas att det går över tills imorgopn och att du är pigg igen då.
  6. 3
    Usch ja, vissa dagar är bara så jobbiga. Man har inte inspiration för att göra något men sen finns det andra dagar där man är både pigg och känner för att göra en massa saker. Jag hoppas att det går över tills imorgopn och att du är pigg igen då.
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Det är du o jag då som har söndagsblues! Kram på oss båda två.
  8. 4
    Det är du o jag då som har söndagsblues! Kram på oss båda två.
  9. Medlem sedan
    Mar 2005
    #5
    Pigga på dig! Du kan få lite illamående av mig mot suget. Men allvarligt talat så har man ju sina perioder då man är jäääättesugen och kanske ska man bara släppa till lite då? Inom ganska rimliga gränser? (EN 200 g chokladkaka isf 2?? )
  10. 5
    Pigga på dig! Du kan få lite illamående av mig mot suget. Men allvarligt talat så har man ju sina perioder då man är jäääättesugen och kanske ska man bara släppa till lite då? Inom ganska rimliga gränser? (EN 200 g chokladkaka isf 2?? )

Liknande trådar

  1. hål i tänderna
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 01:37
  2. 6 års tänderna?
    By sterna in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 21:27
  3. Hur har ni det med tänderna?
    By LenaH in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 17:24
  4. Upp mä tänderna!
    By -ME- in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-09, 12:45
  5. Det här med tänderna?!
    By Jessica05 in forum _0507 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 20:43
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar