Hej !
_0709 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Hej !

    En liten hälsning från mig !
    Passar på nu när alla sover och jag för en gångs skull är lite pigg själv.
    Vår underbare son som nu är 4 mån är nämligen ett riktigt matvrak och håller mig sällskap var annan timme för att äta äta och äta....och sen väger han redan 9 kilo.....dvs som en normal 9 månaders bebis.

    Lång skön julledighet med familjen på land stället i 3 veckor, massor av snö
    Franca trivs allt bättre och bättre på dagis och hon tycker fortfarande lika mycket om sin lillebror.

    Jag har också hunnit bli moster , min syster fick en son för en månad sedan , kul med kusiner i samma ålder.

    Hoppas allt är bra med er och era familjer
    Ska läsa i kapp
    Kram
  2. 1
    Hej ! En liten hälsning från mig !
    Passar på nu när alla sover och jag för en gångs skull är lite pigg själv.
    Vår underbare son som nu är 4 mån är nämligen ett riktigt matvrak och håller mig sällskap var annan timme för att äta äta och äta....och sen väger han redan 9 kilo.....dvs som en normal 9 månaders bebis.

    Lång skön julledighet med familjen på land stället i 3 veckor, massor av snö
    Franca trivs allt bättre och bättre på dagis och hon tycker fortfarande lika mycket om sin lillebror.

    Jag har också hunnit bli moster , min syster fick en son för en månad sedan , kul med kusiner i samma ålder.

    Hoppas allt är bra med er och era familjer
    Ska läsa i kapp
    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Vad kul att du blivit moster! När våra 2 åringar föddes blev jag ju både moster och faster i samma veva. Nu när vi träffas så leker de och dras till varandra. Så kul att se!
  4. 2
    Vad kul att du blivit moster! När våra 2 åringar föddes blev jag ju både moster och faster i samma veva. Nu när vi träffas så leker de och dras till varandra. Så kul att se!
  5. Medlem sedan
    Mar 2008
    #3
    Grattis moster Vi har tyvärr inga kusiner alls till våra barn än, hoppas det kommer snart innan det blir för stora åldershopp.
    Härligt med matvrak då är han större än Troj fast han äter var 3:e timme, han vägde 7,7 när vi var på
    5-månaderskollen och då är han ändå stor i jämförelse med Tilia. Skönt att det funkar med storasyster, funkar bra här oxå, bättre än förväntaat faktiskt, hade väntat mej mer tjuvnyp men hon är snäll för det mesta

    Sköt om dig/er
  6. 3
    Grattis moster Vi har tyvärr inga kusiner alls till våra barn än, hoppas det kommer snart innan det blir för stora åldershopp.
    Härligt med matvrak då är han större än Troj fast han äter var 3:e timme, han vägde 7,7 när vi var på
    5-månaderskollen och då är han ändå stor i jämförelse med Tilia. Skönt att det funkar med storasyster, funkar bra här oxå, bättre än förväntaat faktiskt, hade väntat mej mer tjuvnyp men hon är snäll för det mesta

    Sköt om dig/er
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Ja det är en stor kille du har min dotter 8 månader väger inte ens så mycket men vid 9 månader kanske hon gör det, kul att dottern trivs på dagis det är ju skönt och kul att veta som förälder då de ofta spenderar massa tid där.

    snö har vi nog alla en massa av och jag har börjat tröttna rejält!

    kul att få en uppdatering
  8. 4
    Ja det är en stor kille du har min dotter 8 månader väger inte ens så mycket men vid 9 månader kanske hon gör det, kul att dottern trivs på dagis det är ju skönt och kul att veta som förälder då de ofta spenderar massa tid där.

    snö har vi nog alla en massa av och jag har börjat tröttna rejält!

    kul att få en uppdatering
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    Kul att se dig här igen, och grattis till lilla kusinen!
  10. 5
    Kul att se dig här igen, och grattis till lilla kusinen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar