god morgon! Måndag morgon och en ny
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    god morgon! Måndag morgon och en ny

    vecka framför oss. Hur känns det, några spännande planer inför veckan eller det är det gamla vanliga ekorrhjulet som snurrar?

    Här känns det iaf som om ekorrhjulet snurrar på i vanlig fart. Hem efter jobba för att äta middag, läxor med dottern, träna - så ser min måndag ut iaf.

    Maken ska på båtmässa, åker idag och kommer hem onsdag. Men med hans brakförkylning är det väl ingen hit eg men han har sett fram emot det länge så det blir så iaf.

    Ha en bra måndag och krya på er ni som är sjuka eller har sjuka barn.
    Man fattar långsammare sin lycka än sin olycka

    ****************************** ************************



    "As you slide down the bannister of life - may all the splinters point in the right direction"


  2. 1
    god morgon! Måndag morgon och en ny vecka framför oss. Hur känns det, några spännande planer inför veckan eller det är det gamla vanliga ekorrhjulet som snurrar?

    Här känns det iaf som om ekorrhjulet snurrar på i vanlig fart. Hem efter jobba för att äta middag, läxor med dottern, träna - så ser min måndag ut iaf.

    Maken ska på båtmässa, åker idag och kommer hem onsdag. Men med hans brakförkylning är det väl ingen hit eg men han har sett fram emot det länge så det blir så iaf.

    Ha en bra måndag och krya på er ni som är sjuka eller har sjuka barn.
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Här har jag beslutat att inte vänta in förkylningen längre utan har börjat träna igen ändå. Ja jag är inte megaförkyld längre men tillräckligt för att i vanliga fall hoppa över gymmandet t ex, men nu har jag varit förkyld i nån grad sen tp september med en paus på 2 veckor och orkar inte vänta längre. Jag kör! Började lugnt med ett kvartspass intervall på löpbandet igår. Fisatan vad min kondig är kass, den lilla jag byggde upp i höstas är borta. Men jag vet ju att den kommer igen om jag bara håller igång...

    Idag blir det jobb till kl 18 och sen hem till gymmet. Nu återstår att packa matsäcken inan jag kör, och det blir en stor en idag *s* Frukostshaken dricker jag i bilen, sen har jag med mig lunch, mellanmål och före-träningen-mat samt efter-träningen-dito *tar fram stora väskan*

    ha det gott!
  4. 2
    Här har jag beslutat att inte vänta in förkylningen längre utan har börjat träna igen ändå. Ja jag är inte megaförkyld längre men tillräckligt för att i vanliga fall hoppa över gymmandet t ex, men nu har jag varit förkyld i nån grad sen tp september med en paus på 2 veckor och orkar inte vänta längre. Jag kör! Började lugnt med ett kvartspass intervall på löpbandet igår. Fisatan vad min kondig är kass, den lilla jag byggde upp i höstas är borta. Men jag vet ju att den kommer igen om jag bara håller igång...

    Idag blir det jobb till kl 18 och sen hem till gymmet. Nu återstår att packa matsäcken inan jag kör, och det blir en stor en idag *s* Frukostshaken dricker jag i bilen, sen har jag med mig lunch, mellanmål och före-träningen-mat samt efter-träningen-dito *tar fram stora väskan*

    ha det gott!
  5. Medlem sedan
    Jun 2002
    #3
    Godmorgon.. ja här ska de ringas lite samtal och fixas o trixas lite.. Sen blir det väl träning i kväll o middagslagning och tja sen e det nog kväll igen.

    Ha en bra måndag du med!
  6. 3
    Godmorgon.. ja här ska de ringas lite samtal och fixas o trixas lite.. Sen blir det väl träning i kväll o middagslagning och tja sen e det nog kväll igen.

    Ha en bra måndag du med!
  7. Medlem sedan
    Jan 2002
    #4
    Godmorgon!

    Jag är ju mammaledig och denna veckan är späckad med grejer som händer:

    *kollega som kommer med sin dotter(idag!), född i juni/juli..?
    *bvc-besök - Spruta för Kian
    *mvc-besök - efterkontroll för mamma
    *Mammaträff (första gången) på bvc
    *Kärt Kompisbesök

    Men på fredag har jag inget inbokat Tack å ha en fin måndag du med
  8. 4
    Godmorgon!

    Jag är ju mammaledig och denna veckan är späckad med grejer som händer:

    *kollega som kommer med sin dotter(idag!), född i juni/juli..?
    *bvc-besök - Spruta för Kian
    *mvc-besök - efterkontroll för mamma
    *Mammaträff (första gången) på bvc
    *Kärt Kompisbesök

    Men på fredag har jag inget inbokat Tack å ha en fin måndag du med

Liknande trådar

  1. God morgon måndag!
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-31, 21:50
  2. God måndag morgon!
    By Vimse in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-21, 14:03
  3. Måndag morgon
    By aviga ellen in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-11-05, 19:01
  4. Måndag morgon...
    By Mathea in forum _0607 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 19:51
  5. måndag morgon
    By dell111 in forum Singelmingel
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-09-10, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar