Stockholmslunch??
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 1999
    #1

    Stockholmslunch??

    Lova och jag vill äta lunch. Gärna tillsammans med fler - vilka vill och kan?

    Var ska vi vara och förslag på datum?
    Jag syr kläder till egna och andras barn. Mina med- och motgångar beskriver jag i min syblogg. Välkommen in!
  2. 1
    Stockholmslunch?? Lova och jag vill äta lunch. Gärna tillsammans med fler - vilka vill och kan?

    Var ska vi vara och förslag på datum?
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    Mån, tis och ons för min del. Denna vecka och nästa går inte så jag tittar gärna på v 8 och framåt.
  4. 2
    Mån, tis och ons för min del. Denna vecka och nästa går inte så jag tittar gärna på v 8 och framåt.
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Jag kan alla dagar utom onsdagar och då vill jag äta på söder då jag springer från jobbet.
  6. 3
    Jag kan alla dagar utom onsdagar och då vill jag äta på söder då jag springer från jobbet.
  7. Medlem sedan
    May 1999
    #4
    Jag anar att detta kan bli svårt...

    Jag kan de flesta dagar men är uppbokad några, dock ej specificerat till samma veckodag varje vecka. Vecka 9, kommer jag nog i stora drag vara ledig, men jag vet inte riktigt hur mycket ännu.

    Och jag springer ju också från jobbet och jobbar på Norrmalm, nära Adolf Fredriks kyrka, så jag hade ju gärna sett att vi kunde vara lite närmare mig, tex nånstans i närheten av Centralen. Eller iofs skulle det ju kunna funka nånstans på söder väldigt nära en station på gröna linjen. Det är ju ingen större skillnad i tid att åka till t-centralen eller Slussen, men där nånstans går smärtgränsen för mig... Funkar det för Jessisa4? Och er andra som ev vill?
  8. 4
    Jag anar att detta kan bli svårt...

    Jag kan de flesta dagar men är uppbokad några, dock ej specificerat till samma veckodag varje vecka. Vecka 9, kommer jag nog i stora drag vara ledig, men jag vet inte riktigt hur mycket ännu.

    Och jag springer ju också från jobbet och jobbar på Norrmalm, nära Adolf Fredriks kyrka, så jag hade ju gärna sett att vi kunde vara lite närmare mig, tex nånstans i närheten av Centralen. Eller iofs skulle det ju kunna funka nånstans på söder väldigt nära en station på gröna linjen. Det är ju ingen större skillnad i tid att åka till t-centralen eller Slussen, men där nånstans går smärtgränsen för mig... Funkar det för Jessisa4? Och er andra som ev vill?
  9. Medlem sedan
    Jan 2002
    #5
    Jag VILL, men om jag kan beror på veckodag och om jag inte är uppbokad på annat såklart.
    Jag tror precis som du att det kan bli svårt att synka en sån här träff så att det passar alla, särskilt om det är en vardag och det ska passas tider etc.
    Kan inte du och Lova bestämma dag, plats och tid och så får de som kan haka på?
    Annars så skulle det väll inte heller vara omöjligt att gå ut och äta en bit tillsammans en kväll? Det gjorde vi ett gäng förra våren, vilket var jättetrevligt.
    Oavsett vilket så är det ju bra att planera in såhär i god tid före. Jag skulle gärna se att det funkade .
  10. 5
    Jag VILL, men om jag kan beror på veckodag och om jag inte är uppbokad på annat såklart.
    Jag tror precis som du att det kan bli svårt att synka en sån här träff så att det passar alla, särskilt om det är en vardag och det ska passas tider etc.
    Kan inte du och Lova bestämma dag, plats och tid och så får de som kan haka på?
    Annars så skulle det väll inte heller vara omöjligt att gå ut och äta en bit tillsammans en kväll? Det gjorde vi ett gäng förra våren, vilket var jättetrevligt.
    Oavsett vilket så är det ju bra att planera in såhär i god tid före. Jag skulle gärna se att det funkade .
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Bestäm ni, så får jag se om det är möjligt för mig den dagen. Jag (och Vimse) jobbar ju söder om söder så det krävs lite planering för att ta sig in till stan. Ibland sitter jag dock på vårt Stureplanskontor och då är det ju lite enklare, och ungefär lika ofta är jag på resa eller sitter på Arlanda och då går det inte alls.
  12. 6
    Bestäm ni, så får jag se om det är möjligt för mig den dagen. Jag (och Vimse) jobbar ju söder om söder så det krävs lite planering för att ta sig in till stan. Ibland sitter jag dock på vårt Stureplanskontor och då är det ju lite enklare, och ungefär lika ofta är jag på resa eller sitter på Arlanda och då går det inte alls.
  13. Medlem sedan
    Feb 2001
    #7
    T-Centralen går bra, jag skulle t o m kunna tänka mig att ta lite komp. så det ordnar sig nog
  14. 7
    T-Centralen går bra, jag skulle t o m kunna tänka mig att ta lite komp. så det ordnar sig nog
  15. Medlem sedan
    May 1999
    #8

    9 mars kl 11.30

    Lova och jag föreslår 9 mars kl 11.30 (mindre köer än om man kommer 12) nånstans i närheten av Centralen/t-centralen. Åhléns kanske? Eller om nån har nåt annat förslag. Vi kom inte på så mycket i de krokarna
    Jag syr kläder till egna och andras barn. Mina med- och motgångar beskriver jag i min syblogg. Välkommen in!
  16. 8
    9 mars kl 11.30 Lova och jag föreslår 9 mars kl 11.30 (mindre köer än om man kommer 12) nånstans i närheten av Centralen/t-centralen. Åhléns kanske? Eller om nån har nåt annat förslag. Vi kom inte på så mycket i de krokarna
  17. Medlem sedan
    Jan 2002
    #9
    Åh vad bra! En tisdag, som är typ den enda dagen i veckan jag kan lämna kommungränsen .
    Mycket talar för att jag hänger med!
  18. 9
    Åh vad bra! En tisdag, som är typ den enda dagen i veckan jag kan lämna kommungränsen .
    Mycket talar för att jag hänger med!
  19. Medlem sedan
    May 1999
    #10
    Yes!
  20. 10
    Yes!
  21. Medlem sedan
    Nov 2004
    #11
    Jabba doo!
  22. 11
    Jabba doo!
  23. Medlem sedan
    Jul 2003
    #12
    Nu har jag lagt in en bokning, "lunch i stan", i min outlook 11-13.30 den dagen så får vi se om det går
  24. 12
    Nu har jag lagt in en bokning, "lunch i stan", i min outlook 11-13.30 den dagen så får vi se om det går
  25. Medlem sedan
    May 1999
    #13
    Härligt! Vi får hoppas att den får ligga kvar!
  26. 13
    Härligt! Vi får hoppas att den får ligga kvar!
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14
    Jag skriver också upp det i kalendern, och får återkomma med klart besked när det närmar sig.
    Bra initiativ i alla fall!
  28. 14
    Jag skriver också upp det i kalendern, och får återkomma med klart besked när det närmar sig.
    Bra initiativ i alla fall!
  29. Medlem sedan
    May 1999
    #15
    Hoppas, hoppas, hoppas!
  30. 15
    Hoppas, hoppas, hoppas!

Liknande trådar

  1. Stockholmslunch...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-27, 09:07
  2. Stockholmslunch?
    By Lova med tre in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-06, 08:01
  3. Stockholmslunch 19 nov
    By alacs in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-13, 21:32
  4. Stockholmslunch
    By sterna in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-09-25, 07:44
  5. Stockholmslunch
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 18:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar