Mitt höstbarn har blivit storebror nu!
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Mitt höstbarn har blivit storebror nu!

    Natten till igår blev mitt 05 höstbarn storebror. Lillebror kan nu stolt titulera sig STOREBROR och han är så stolt!

    Förlossningsberättelse finns att läsa här: http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b121397.html

    Den ska vara öppen att läsa för alla om jag inte klantat till det.
    ♥ Mamma till fem busiga barn ♥

    Min pyssliga blogg: http://stickig.blogspot.com
  2. 1
    Mitt höstbarn har blivit storebror nu! Natten till igår blev mitt 05 höstbarn storebror. Lillebror kan nu stolt titulera sig STOREBROR och han är så stolt!

    Förlossningsberättelse finns att läsa här: http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b121397.html

    Den ska vara öppen att läsa för alla om jag inte klantat till det.
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Åh, stort MEGA grattis!! Ska läsa förlossningsberättelsen nu, älskar såna!
  4. 2
    Åh, stort MEGA grattis!! Ska läsa förlossningsberättelsen nu, älskar såna!
  5. Medlem sedan
    Dec 2004
    #3
    Stort grattis till bebisen :-)
  6. 3
    Stort grattis till bebisen :-)
  7. Medlem sedan
    Dec 2004
    #4
    Blev tårögd när jag läste din förlossningsberättelse. Den liknar i mycket min upplevelse när Ebba föddes 2005. Det gick också jättesnabbt och jag var på sjukhuset några minuter bara sen var hon ute. Stort grattis igen!
  8. 4
    Blev tårögd när jag läste din förlossningsberättelse. Den liknar i mycket min upplevelse när Ebba föddes 2005. Det gick också jättesnabbt och jag var på sjukhuset några minuter bara sen var hon ute. Stort grattis igen!
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Stort grattis till lillebrors ankomst! Jag har redan läst förlossningsberättelsen. Snabbt! Det var tur att ni hade barnvakten på plats, eller hur?
  10. 5
    Stort grattis till lillebrors ankomst! Jag har redan läst förlossningsberättelsen. Snabbt! Det var tur att ni hade barnvakten på plats, eller hur?
  11. Medlem sedan
    Oct 2004
    #6
    wow grattis ska genast gå in och läsa förlossningsberättelsen!
  12. 6
    wow grattis ska genast gå in och läsa förlossningsberättelsen!
  13. Medlem sedan
    Oct 2004
    #7
    men vad häftigt! jag vill oxå ha en snabb förlossning.. ha ha ja de 2 innan (theo var snitt så han räknas inte) började båda vid 6 nån gång och den första tog söut 15:29 och den andra 13:29. Siktar på 11:29 nurå.. =)
  14. 7
    men vad häftigt! jag vill oxå ha en snabb förlossning.. ha ha ja de 2 innan (theo var snitt så han räknas inte) började båda vid 6 nån gång och den första tog söut 15:29 och den andra 13:29. Siktar på 11:29 nurå.. =)
  15. Medlem sedan
    Jan 2003
    #8
    Stort grattis även från oss! Gud vad häftigt, och snacka snabb förlossning! Oj oj vad det föds barn överallt, tycker jag. Kram! Mysigt!
  16. 8
    Stort grattis även från oss! Gud vad häftigt, och snacka snabb förlossning! Oj oj vad det föds barn överallt, tycker jag. Kram! Mysigt!
  17. Medlem sedan
    Aug 2005
    #9
    Stort grattis till den nye bebben! Och till Storebror förstås! Otroligt snabb och intensiv förlossning! Min man åkte och bytte till vinterdäck när jag satt med värkar med Katja (det gick så bra så, men jag var helt öppen när vi kom till sjukhuset)... Skönt att din förstod att det var allvar!
  18. 9
    Stort grattis till den nye bebben! Och till Storebror förstås! Otroligt snabb och intensiv förlossning! Min man åkte och bytte till vinterdäck när jag satt med värkar med Katja (det gick så bra så, men jag var helt öppen när vi kom till sjukhuset)... Skönt att din förstod att det var allvar!
  19. Medlem sedan
    May 2001
    #10

    GRATTIS!!!

    Vilken födelseberättelse. Jättefint skriven och OJ så fort det gick.
  20. 10
    GRATTIS!!! Vilken födelseberättelse. Jättefint skriven och OJ så fort det gick.
  21. Medlem sedan
    Mar 2003
    #11
    Jättegrattis!
  22. 11
    Jättegrattis!
  23. Medlem sedan
    Oct 2007
    #12
    Supergrattis!
  24. 12
    Supergrattis!
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Tack allihop för grattis! Vi har landat sakta men säkert och det är skönt att fått återgå till det normala. Det har gått bra med allt och alla hittills men vi är ju inte helt tillbaka i vardagen än. Iom sportlovet får vi lite extra mjukstart men sen börjar allvaret igen.

    Har lagt in lite bilder i galleriet om någon är nyfiken.
  26. 13
    Tack allihop för grattis! Vi har landat sakta men säkert och det är skönt att fått återgå till det normala. Det har gått bra med allt och alla hittills men vi är ju inte helt tillbaka i vardagen än. Iom sportlovet får vi lite extra mjukstart men sen börjar allvaret igen.

    Har lagt in lite bilder i galleriet om någon är nyfiken.
  27. Medlem sedan
    May 2001
    #14

    Å så gosigt

    jättefina bilder
  28. 14
    Å så gosigt jättefina bilder
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15
    Vilka fina bilder!
  30. 15
    Vilka fina bilder!
  31. Medlem sedan
    Jan 2005
    #16
    åå grattis va skoj!! Havanna skulle oxå bra gärna vilja ha en egen bebis men nån sån lär det inte bli här tyvärr Hon ska däremot få en kusin efter sommaren så vi får hålla till godo med den
  32. 16
    åå grattis va skoj!! Havanna skulle oxå bra gärna vilja ha en egen bebis men nån sån lär det inte bli här tyvärr Hon ska däremot få en kusin efter sommaren så vi får hålla till godo med den

Liknande trådar

  1. Ett syskon till mitt höstbarn!!! :D
    By Anonym in forum _01 Höstbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-31, 09:34
  2. Storebror har blivit sà
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 19:39
  3. Nu har Leo blivit storebror
    By Annapanna31 in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-01-23, 21:50
  4. Pontus har blivit storebror!!!
    By Lotta med Pontus in forum _99 Alla barn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2008-01-07, 23:05
  5. Detta är mitt första höstbarn
    By Morran m. tre + ärtan in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-02, 17:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar