Bf Augusti 10
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Bf Augusti 10

    Hej alla glada och lättsamma mammor och pappor som ska få barn i augisti 2010. Här är jag ny och skulle gärna vilja följas åt med andra i samma stadie som jag själv befinner mig i. Jag väntar mitt andra barn, är 24 år gammal och bor i Stockholm.

    Jag vill stryka under att jag inte är ute efter att starta någon form av "pekpinne" tråd här. Tycker mest man kan få surra fritt och brett om hur man sjäv tycker att graviditeten och föräldraskapet är, inte följa alla prognoser,forskningar och regler som finns. Här välkomnas alla föräldrar som är så pass säkra på sig själva att vi kan hålla oss till vårat sunda förnuft och glädjen i att vänta våra underbara barn!!
    Tjohoo!
  2. 1
    Bf Augusti 10 Hej alla glada och lättsamma mammor och pappor som ska få barn i augisti 2010. Här är jag ny och skulle gärna vilja följas åt med andra i samma stadie som jag själv befinner mig i. Jag väntar mitt andra barn, är 24 år gammal och bor i Stockholm.

    Jag vill stryka under att jag inte är ute efter att starta någon form av "pekpinne" tråd här. Tycker mest man kan få surra fritt och brett om hur man sjäv tycker att graviditeten och föräldraskapet är, inte följa alla prognoser,forskningar och regler som finns. Här välkomnas alla föräldrar som är så pass säkra på sig själva att vi kan hålla oss till vårat sunda förnuft och glädjen i att vänta våra underbara barn!!
    Tjohoo!
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    har BF i början på september =)

    Hur är allt med dig?
  4. 2
    har BF i början på september =)

    Hur är allt med dig?

Liknande trådar

  1. ***BIM AUGUSTI***
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 12:55
  2. ***BIM AUGUSTI***
    By Jennie2009 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-08, 09:08
  3. BIM augusti
    By Majz in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 11:54
  4. Augusti 02?
    By AnKar in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 08:54
  5. Kos i augusti?
    By -Jill- in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar