Film till tjejkväll?
_03 Vårbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2002
    #1

    Film till tjejkväll?

    Hej alla,
    länge sedan jag skrev, men hoppas ni vill ge lite input ändå
    Min majblomma, Tilde, ska ha tjejkväll på fredag med pizza, pyssel och film. Hon har rätt länge varit fast i disneyprinsessträsket, men verkar nu vilja se något annat "jag vill se något coolare".
    har ni några bra tips på vad jag ska hyra till fredag? Av någon anledning vill hon absolut inte se hanna montana el high school musical, som jag annars tänkte på...
  2. 1
    Film till tjejkväll? Hej alla,
    länge sedan jag skrev, men hoppas ni vill ge lite input ändå
    Min majblomma, Tilde, ska ha tjejkväll på fredag med pizza, pyssel och film. Hon har rätt länge varit fast i disneyprinsessträsket, men verkar nu vilja se något annat "jag vill se något coolare".
    har ni några bra tips på vad jag ska hyra till fredag? Av någon anledning vill hon absolut inte se hanna montana el high school musical, som jag annars tänkte på...
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2

    Här hemma är

    Förtrollad (Enchanted) väldigt uppskattad. Vår version är dock på engelska med svensk text och det är svårt för Theo att hänga med, men han gillar den ändå eftersom det är mycket sång, dans och djur. :P
    Den är inte alls cool, men så otroligt gullig att man får lite kväljningar och går runt och nynnar på sångerna i veckor efteråt. Den är både tecknad och vanlig.
    Ett stort pluss är också att Patrick Dempsey spelar en av huvudrollerna och honom kan man ju titta på både en och två gånger. :P
    Mia med Emma -01, Theo -03 & Saga -10

    Bloggar lite lätt på http://miasalskadebarn.blogspot.com/
  4. 2
    Här hemma är Förtrollad (Enchanted) väldigt uppskattad. Vår version är dock på engelska med svensk text och det är svårt för Theo att hänga med, men han gillar den ändå eftersom det är mycket sång, dans och djur. :P
    Den är inte alls cool, men så otroligt gullig att man får lite kväljningar och går runt och nynnar på sångerna i veckor efteråt. Den är både tecknad och vanlig.
    Ett stort pluss är också att Patrick Dempsey spelar en av huvudrollerna och honom kan man ju titta på både en och två gånger. :P
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    tack -ja, den gillar vi skarpt här hemma (ink undertecknad *ler*). det blev en ny tingelingfilm vilket var bejublat
  6. 3
    tack -ja, den gillar vi skarpt här hemma (ink undertecknad *ler*). det blev en ny tingelingfilm vilket var bejublat

Liknande trådar

  1. Film till 10-åringar?
    By Rebecca med 4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-09-24, 13:05
  2. Bok till film
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-29, 20:13
  3. Efterrätt till tjejkväll
    By Nenna- in forum Mat & dryck
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-27, 10:03
  4. DVD film till hårddisken?
    By Jajja m A&A in forum Hem & fritid
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 14:06
  5. Film till i kväll
    By silverte in forum Hem & fritid
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 13:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar