Lyra har blivit storasyster!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Lyra har blivit storasyster!

    Lilla, lilla Lyra har blivit storasyster!

    I tisdags föddes en efterlängtad lillebror, 2790 gram och 48 cm lång, med ett planerat snitt. Han mår bra och jag mår som man gör efter snitt.

    Det har varit en lång och mentalt väldigt jobbig graviditet med mycket oro och tankar, för hela familjen. Storasyster och Storebror är förstås överlyckliga.

    Lillebror är ett mirakel och han är här och nu. Saknaden efter Lyra försvinner inte, den är alltid där och kommer alltid att vara. Lillebror är nytt litet liv och han är världens finaste.

    Jag tänker ofta på era små sötnosar (rätt stora börjar de bli nu!!) och kikar in och läser om dem ibland.

    Kram
    /Kat
    lyrasmamma.wordpress.com
  2. 1
    Lyra har blivit storasyster! Lilla, lilla Lyra har blivit storasyster!

    I tisdags föddes en efterlängtad lillebror, 2790 gram och 48 cm lång, med ett planerat snitt. Han mår bra och jag mår som man gör efter snitt.

    Det har varit en lång och mentalt väldigt jobbig graviditet med mycket oro och tankar, för hela familjen. Storasyster och Storebror är förstås överlyckliga.

    Lillebror är ett mirakel och han är här och nu. Saknaden efter Lyra försvinner inte, den är alltid där och kommer alltid att vara. Lillebror är nytt litet liv och han är världens finaste.

    Jag tänker ofta på era små sötnosar (rätt stora börjar de bli nu!!) och kikar in och läser om dem ibland.

    Kram
    /Kat
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Stort grattis till er alla! Du skriver så fint om Lyra och nu om lilla lillebror.
    Tycker det är så roligt att du fortfarande tittar in här ibland, och speciellt att du berättar om lillebror!

    GRATTIS!!
  4. 2
    Stort grattis till er alla! Du skriver så fint om Lyra och nu om lilla lillebror.
    Tycker det är så roligt att du fortfarande tittar in här ibland, och speciellt att du berättar om lillebror!

    GRATTIS!!
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Åh vad kul! Supergrattis! Tack för att du delar med dig! All lycka önskas er!
  6. 3
    Åh vad kul! Supergrattis! Tack för att du delar med dig! All lycka önskas er!
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Stort grattis! Tack för att du delar med dig av denna glädje!
  8. 4
    Stort grattis! Tack för att du delar med dig av denna glädje!
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Grattis! Vad härligt att allt gick bra och att ni mår bra!
  10. 5
    Grattis! Vad härligt att allt gick bra och att ni mår bra!
  11. Medlem sedan
    Oct 2000
    #6
    Jättegrattis till er alla! Vad härligt att allt gick bra!
  12. 6
    Jättegrattis till er alla! Vad härligt att allt gick bra!
  13. Medlem sedan
    Mar 2008
    #7
    Jätte stort Grattis till hela familjen
    Vad skööönt att Lyras lillebror är här nu!
    Lycka till med allt och tack för att du har lust att skriva med oss fortfarande!
  14. 7
    Jätte stort Grattis till hela familjen
    Vad skööönt att Lyras lillebror är här nu!
    Lycka till med allt och tack för att du har lust att skriva med oss fortfarande!
  15. Medlem sedan
    Apr 2003
    #8
    Stort grattis! Vad härligt att det gick bra, och vad roligt med en liten lillebror!! Kram till hela familjen!
  16. 8
    Stort grattis! Vad härligt att det gick bra, och vad roligt med en liten lillebror!! Kram till hela familjen!
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9
    GRATTIS!! Men så glad jag blir!! Jag har tänkt på dig och brukar läsa lite om hur du har det. Så skönt att allt har gått bra. Grattis till hela familjen.
  18. 9
    GRATTIS!! Men så glad jag blir!! Jag har tänkt på dig och brukar läsa lite om hur du har det. Så skönt att allt har gått bra. Grattis till hela familjen.
  19. Medlem sedan
    Jan 2006
    #10
    Grattis till lillkillen!
    Ja våra sötnosar är allt stora nu. Det går för fort! Jag tänker ibland på er som inte fick behålla era novemberbebisar. Det är så synd att det ska behöva vara så.
  20. 10
    Grattis till lillkillen!
    Ja våra sötnosar är allt stora nu. Det går för fort! Jag tänker ibland på er som inte fick behålla era novemberbebisar. Det är så synd att det ska behöva vara så.
  21. Medlem sedan
    Sep 2003
    #11

    grattis till hela familjen!

    Det gör mig så glad för er skull - och jag tycker du och din familj har varit modig. Jag har ju själv inte förlorat en bebis och önskar det ingen, men kan tänka mig att en graviditet efter en sådan sorg blir rätt tuff. Och konfronterande.
    Så stor kram till dig och hela din familj!
  22. 11
    grattis till hela familjen! Det gör mig så glad för er skull - och jag tycker du och din familj har varit modig. Jag har ju själv inte förlorat en bebis och önskar det ingen, men kan tänka mig att en graviditet efter en sådan sorg blir rätt tuff. Och konfronterande.
    Så stor kram till dig och hela din familj!
  23. Medlem sedan
    Oct 2007
    #12
    Grattis till Lillebror. Ta hand om er hela familjen.

    Lilla Lyra hör ju också hit, så jag uppskattar verkligen att du tittar in ibland. Lilla pluttan, som ni aldrig får se växa upp, men som jag är säker på alltid finns med er i era hjärtan.

    Jag kan inte ens tänka mig hur graviditen med Lillebror var, vilken psykisk press det måste ha varit, men jag är säker på att han är värd det.

    Kram
  24. 12
    Grattis till Lillebror. Ta hand om er hela familjen.

    Lilla Lyra hör ju också hit, så jag uppskattar verkligen att du tittar in ibland. Lilla pluttan, som ni aldrig får se växa upp, men som jag är säker på alltid finns med er i era hjärtan.

    Jag kan inte ens tänka mig hur graviditen med Lillebror var, vilken psykisk press det måste ha varit, men jag är säker på att han är värd det.

    Kram

Liknande trådar

  1. Liv har blivit storasyster
    By Nina med 3 busar in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 16:06
  2. Ida har blivit storasyster!
    By Av-längtan-till-dig in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-03-24, 09:12
  3. Iza har blivit storasyster!
    By J.M76 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 18:29
  4. Ida har blivit storasyster!
    By Åsa med trean in forum _02 Sommarbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-02, 21:26
  5. Lova har blivit storasyster!
    By Carina m Lova & Saga in forum _0307 Julibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 14:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar