pickis..
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    pickis..

    Jag försökte svara på din tråd men hade tydligen blivit ignorerad av dig?? Hoppas jag inte gjort nått som fått dig göra detta?
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    pickis.. Jag försökte svara på din tråd men hade tydligen blivit ignorerad av dig?? Hoppas jag inte gjort nått som fått dig göra detta?
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    har skickat dig ett meddelande. vet inte hur jag lyckats ignorera dig??! har inte ens sett ditt namn förut förlåt så himla mycket, men det ska vara borttaget nu om jag gjort rätt.kram
  4. 2
    har skickat dig ett meddelande. vet inte hur jag lyckats ignorera dig??! har inte ens sett ditt namn förut förlåt så himla mycket, men det ska vara borttaget nu om jag gjort rätt.kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Hmm verkar fortfarande inte funka? Brevid min bild finns det ju en liten gubbe man ska klicka på för att ignorera en person, kanske är det där man oignorera nån oxå? Och det gör absolut inget, bara jag inte oavsiktligt trampat nån på tårna så...
  6. 3
    Hmm verkar fortfarande inte funka? Brevid min bild finns det ju en liten gubbe man ska klicka på för att ignorera en person, kanske är det där man oignorera nån oxå? Och det gör absolut inget, bara jag inte oavsiktligt trampat nån på tårna så...
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4

    sorry

    Men NU har jag iaf lyckats ta bort det verkar det som..så hemskt ledsen. Kram
  8. 4
    sorry Men NU har jag iaf lyckats ta bort det verkar det som..så hemskt ledsen. Kram

Liknande trådar

  1. Pickis och Ema27??
    By -Helena m AoM- in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 12:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar