Hur mycket i förskola (minimini enkät)
_0707 Julibarn
  1. *happy83*
    #1

    Hur mycket i förskola (minimini enkät)

    Hur mycket är era barn på förskolan?

    Vad tycker de om förskolan?
  2. 1
    Hur mycket i förskola (minimini enkät) Hur mycket är era barn på förskolan?

    Vad tycker de om förskolan?
  3. *happy83*
    #2
    Hur mycket är era barn på förskolan?
    * Jag jobbar 80% så barnen och jag är lediga en dag i veckan. Har en tidig dag mitt i veckan oxå, då jag slutar tidigare.

    Vad tycker de om förskolan?
    * Barnen älskar förskolan, leker, målar, pärlar, dansar och vill absolut inte gå hem De är ju positivt.
  4. 2
    Hur mycket är era barn på förskolan?
    * Jag jobbar 80% så barnen och jag är lediga en dag i veckan. Har en tidig dag mitt i veckan oxå, då jag slutar tidigare.

    Vad tycker de om förskolan?
    * Barnen älskar förskolan, leker, målar, pärlar, dansar och vill absolut inte gå hem De är ju positivt.
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    När jag jobbade var Ella på dagis ca 8.45-16.15. Ibland hämtades hon tidigare av morföräldrar.

    När jag nu ska vara föräldraledig får hon gå tis-torsdag 9-14.

    Ella tycker mycket om sitt dagis, men hon gillar också att vara hemma.
  6. 3
    När jag jobbade var Ella på dagis ca 8.45-16.15. Ibland hämtades hon tidigare av morföräldrar.

    När jag nu ska vara föräldraledig får hon gå tis-torsdag 9-14.

    Ella tycker mycket om sitt dagis, men hon gillar också att vara hemma.
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Astrid lämna c:a 8:30 och hämtas 15:00, vi flexar lite åt varsitt håll och har dessutom något kortare arbetsveckor här. Jag jobber 80% så onsdagar är vi lediga.
    Det finns ingen begränsning för hur mycket barn får gå när de får syskon och vårt dagis är superflexibelt så man behöver inte säga till i förväg vilka tider barnet kommer vara där. Jag skulle tro att A går samma tider som nu ungefär när bebisen kommer, men att hon kanske är ledig måndag och fredag, vi får se lite vad som funkar och vad hon har för önskemål.

    Efter ett ganska hårt första år på dagis funkar det nu riktigt bra. Dagisbytet i somras var helt rätt och det kombinerat med bättre immunförsvar och allmän mognad gör att A trivs riktigt bra!
  8. 4
    Astrid lämna c:a 8:30 och hämtas 15:00, vi flexar lite åt varsitt håll och har dessutom något kortare arbetsveckor här. Jag jobber 80% så onsdagar är vi lediga.
    Det finns ingen begränsning för hur mycket barn får gå när de får syskon och vårt dagis är superflexibelt så man behöver inte säga till i förväg vilka tider barnet kommer vara där. Jag skulle tro att A går samma tider som nu ungefär när bebisen kommer, men att hon kanske är ledig måndag och fredag, vi får se lite vad som funkar och vad hon har för önskemål.

    Efter ett ganska hårt första år på dagis funkar det nu riktigt bra. Dagisbytet i somras var helt rätt och det kombinerat med bättre immunförsvar och allmän mognad gör att A trivs riktigt bra!
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Min dotter är på förskolan måndag till fredag, sammanlagt 37,5 timmar/v. Alldeles för mycket tycker jag men mer kan jag inte korta mina dagar tyvärr.
  10. 5
    Min dotter är på förskolan måndag till fredag, sammanlagt 37,5 timmar/v. Alldeles för mycket tycker jag men mer kan jag inte korta mina dagar tyvärr.
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Deras tider är måndag till torsdag 7.30-16.30, men oftast lämnar jag strax före 8 och sambon hämtar cirka 16.15. På fredagar är jag ledig med barnen.

    De älskar att vara där, de vill oftast inte gå hem. Jätteskönt:-)
  12. 6
    Deras tider är måndag till torsdag 7.30-16.30, men oftast lämnar jag strax före 8 och sambon hämtar cirka 16.15. På fredagar är jag ledig med barnen.

    De älskar att vara där, de vill oftast inte gå hem. Jätteskönt:-)
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Längsta tiderna?

    Hur mycket är era barn på förskolan?
    alla dagar, lämnar 7 och hämtar 16.30 (fredagar 14.30)

    Vad tycker de om förskolan?
    Min tjej älskar sin dagmamma så det känns lite tufft att byta till hösten (fsk där storebror går). Men hon är en frisk fläkt, öppen och glad så det ska nog gå...
  14. 7
    Längsta tiderna?

    Hur mycket är era barn på förskolan?
    alla dagar, lämnar 7 och hämtar 16.30 (fredagar 14.30)

    Vad tycker de om förskolan?
    Min tjej älskar sin dagmamma så det känns lite tufft att byta till hösten (fsk där storebror går). Men hon är en frisk fläkt, öppen och glad så det ska nog gå...
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    Min tjeja är på förskolan mellan 7.30 och 16.30. Långa dagar, men älskar förskolan och längtar dit när hon är ledig.
  16. 8
    Min tjeja är på förskolan mellan 7.30 och 16.30. Långa dagar, men älskar förskolan och längtar dit när hon är ledig.
  17. Medlem sedan
    May 2000
    #9
    Ella är på dagis ca 30 timmar/vecka. Det kan varierar litegrann dock det beror på hur mycket plugg jag har.
    Hon älskar dagis och sina kompisar där.
    Känns skönt med tanke på att storasyster aldrig gillade dagis
  18. 9
    Ella är på dagis ca 30 timmar/vecka. Det kan varierar litegrann dock det beror på hur mycket plugg jag har.
    Hon älskar dagis och sina kompisar där.
    Känns skönt med tanke på att storasyster aldrig gillade dagis
  19. Medlem sedan
    Nov 2006
    #10
    Albin går 9-16 mån-ons och 8-16 tors-fre. Han gillar dagis och sina kompisar som han har där. Personalen är jättego.
    Men det ingår väl i den här åldern att inte vilja klä på sig o gå på morgonen för att sen vara likadan när det är dags att gå hem. Man får locka och pocka
  20. 10
    Albin går 9-16 mån-ons och 8-16 tors-fre. Han gillar dagis och sina kompisar som han har där. Personalen är jättego.
    Men det ingår väl i den här åldern att inte vilja klä på sig o gå på morgonen för att sen vara likadan när det är dags att gå hem. Man får locka och pocka
  21. Medlem sedan
    Sep 2002
    #11
    Noa går
    Måndag 9-17
    Tisdag 10-16,15
    Onsdag 9-15
    Tors 11-17
    Fre Ledig

    Han gillar att vara där!
  22. 11
    Noa går
    Måndag 9-17
    Tisdag 10-16,15
    Onsdag 9-15
    Tors 11-17
    Fre Ledig

    Han gillar att vara där!

Liknande trådar

  1. Liten minimini-enkät :-)
    By millimin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-10-01, 18:59
  2. Dagis / förskola / arbetstid --- enkät
    By Fideli_76 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-07-11, 20:58
  3. en minimini nedgång
    By The Perny in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-07-06, 15:29
  4. enkät om mot förskola
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 56
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 19:20
  5. Minimini vägar enkät
    By MsSecretTjockis +33.2kg in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-03-30, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar