Nu är även Gösta 1år!
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Nu är även Gösta 1år!

    Blev en lugn födelsedag för Gösta eftersom vi firade båda barnen i Tisdags när stora syster fyllde 7år. Men i morgon blir det kalas för storasyster med hennes kompisar och då får väl Gösta vara med på ett hörn han med.
    Så nu ska den där rackarns tårtan byggas. Ella brukar få bestämma vad hon vill ha för tårta. Och i år skulle hon absolut ha en barbietårta... Gjorde en sån för ett par år sen och hon tyckte den var så fin. Sen har vi hunnit med en kanintårta och en orm tårta. Hoppades på nå enkelt i år men nä sån tur hade jag inte... Ja ja det får bli vad det blir brukar iaf gå att äta dem
  2. 1
    Nu är även Gösta 1år! Blev en lugn födelsedag för Gösta eftersom vi firade båda barnen i Tisdags när stora syster fyllde 7år. Men i morgon blir det kalas för storasyster med hennes kompisar och då får väl Gösta vara med på ett hörn han med.
    Så nu ska den där rackarns tårtan byggas. Ella brukar få bestämma vad hon vill ha för tårta. Och i år skulle hon absolut ha en barbietårta... Gjorde en sån för ett par år sen och hon tyckte den var så fin. Sen har vi hunnit med en kanintårta och en orm tårta. Hoppades på nå enkelt i år men nä sån tur hade jag inte... Ja ja det får bli vad det blir brukar iaf gå att äta dem
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Grattis till lilleman! (Och syrran också förstås!)
  4. 2
    Grattis till lilleman! (Och syrran också förstås!)
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Grattis Gösta! Hej vad tiden går... Inte längesedan alla hade tjocka magar här inne.
  6. 3
    Grattis Gösta! Hej vad tiden går... Inte längesedan alla hade tjocka magar här inne.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Ja nu är det väl bara jag som går och drar med min tjocka mage... Börjar kännas som man varit gravid i flera år nu. Nu är jag trött på det! Nu får det bli Maj fort så "stig" kan komma och se solen skina. Sommar och värme. Tror jag går i ide tills det blir dags. Undra bara hur man ska få resten av familjen att sova tills i maj...
  8. 4
    Ja nu är det väl bara jag som går och drar med min tjocka mage... Börjar kännas som man varit gravid i flera år nu. Nu är jag trött på det! Nu får det bli Maj fort så "stig" kan komma och se solen skina. Sommar och värme. Tror jag går i ide tills det blir dags. Undra bara hur man ska få resten av familjen att sova tills i maj...

Liknande trådar

  1. Gösta klåfinger...
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 16:31
  2. Nu går Gösta oxå ;)
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 19:17
  3. Plottis Gösta är här
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 14:48
  4. Plottis Gösta är här
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 09:47
  5. Gösta!!!
    By Marre m Jesper -5d in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 21:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar