Denna väntan...
_1011 Novemberbarn
  1. 4:an?
    #1

    Denna väntan...

    Jag tycker verkligen att det är jättejobbigt! Det händer ju liksom ingenting... Jag VILL ju! =)
  2. 1
    Denna väntan... Jag tycker verkligen att det är jättejobbigt! Det händer ju liksom ingenting... Jag VILL ju! =)
  3. Medlem sedan
    Jul 2003
    #2

    visst är den :)

    Vill inget hellre än att det tar sig den här gången.... Men blir säkert inte så... Har inga direkta symtom mer än ont i brösten, vaknar t.om för att det gör ont, brukar inte ha ont innan mens, men den här gången lurar väl min kropp mig.... På lördag ska jag testa, då är jag i BIM-1
  4. 2
    visst är den :) Vill inget hellre än att det tar sig den här gången.... Men blir säkert inte så... Har inga direkta symtom mer än ont i brösten, vaknar t.om för att det gör ont, brukar inte ha ont innan mens, men den här gången lurar väl min kropp mig.... På lördag ska jag testa, då är jag i BIM-1
  5. HOPPAS på +
    #3
    Då håller ja tummarna för att de blir + då =)
  6. 3
    Då håller ja tummarna för att de blir + då =)
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Då är du precis i samma tid som jag...
    Jag vet inte om jag har symptom för jag vet att när man vill så gärna är det lätt att känna efter och tro att man har symptom. Vi får hålla tummarna för varandra :-)
  8. 4
    Då är du precis i samma tid som jag...
    Jag vet inte om jag har symptom för jag vet att när man vill så gärna är det lätt att känna efter och tro att man har symptom. Vi får hålla tummarna för varandra :-)

Liknande trådar

  1. Denna väntan...
    By Jessica m. R & C in forum Mellan missfall & graviditet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-09-20, 19:48
  2. Denna väntan
    By Ellmo in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-09-04, 07:55
  3. Denna väntan...
    By Nytt jobb? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-13, 14:43
  4. Denna väntan
    By Passare in forum Adoption
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 23:00
  5. denna väntan...
    By ninaaa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 16:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar