När...
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    När...

    Nu är jag riktikt less på att vara förkyld.. Är väl inne på 5:e veckan. Äter nu rinexin för att utan nässprey så fick jag problem med bihålen. Nu ikväll så har jag börjat få ont i halsen...

    Skulle behöva få vara ensam ute i skogen utan dagisbarn och klasskompisar...

    När ska detta ebba ut?????

    Har ej fått kallelse till RUL. Har skickar remiss till v11. Såg nu att det är en av få veckor då vi har tufft schema. Samt att jag har en tenta på torsdagen den veckan.. Skulle vilja ha tiden så jag kan planera... Lite kontoll freak..

    Ha de bäst
    Amor Vincit Omnia
  2. 1
    När... Nu är jag riktikt less på att vara förkyld.. Är väl inne på 5:e veckan. Äter nu rinexin för att utan nässprey så fick jag problem med bihålen. Nu ikväll så har jag börjat få ont i halsen...

    Skulle behöva få vara ensam ute i skogen utan dagisbarn och klasskompisar...

    När ska detta ebba ut?????

    Har ej fått kallelse till RUL. Har skickar remiss till v11. Såg nu att det är en av få veckor då vi har tufft schema. Samt att jag har en tenta på torsdagen den veckan.. Skulle vilja ha tiden så jag kan planera... Lite kontoll freak..

    Ha de bäst
  3. Medlem sedan
    Mar 2004
    #2
    Pröva kortisonsprej i näsan morgon och kväll. Man få vara lite tålmodig, för det verkar inte alls på några få minuter som vanlig nässprej, snarare på några dagar, men sen funkar det. Bättre än rinexin tyckte jag. Och du, jag fick en tid för RUL när vi är bortresta, men det var jättelätt att ändra tid via telefon och nya tiden är en vecka tidigare än förra
  4. 2
    Pröva kortisonsprej i näsan morgon och kväll. Man få vara lite tålmodig, för det verkar inte alls på några få minuter som vanlig nässprej, snarare på några dagar, men sen funkar det. Bättre än rinexin tyckte jag. Och du, jag fick en tid för RUL när vi är bortresta, men det var jättelätt att ändra tid via telefon och nya tiden är en vecka tidigare än förra
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Är den sprayen på recept?
    Vad bra att du fick en vecka tidigare, de måste kännas skönt
    Ska snart på dotterns 18 månaderskoll, jag får prata med distrikssköterskan om min förkylning.
  6. 3
    Är den sprayen på recept?
    Vad bra att du fick en vecka tidigare, de måste kännas skönt
    Ska snart på dotterns 18 månaderskoll, jag får prata med distrikssköterskan om min förkylning.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar