Jag är inte här så mycket
Vikt
  1. ÅJ67 m 3 kidz
    #1

    Jag är inte här så mycket

    Men jag mår bra, ville bara rapportera det . Har fullt upp med att träna inför halvvasan och avveckla mitt gamla jobb samtidigt som jag försöker lära mig mitt nya. Dessutom försöker jag få en hel del familjetid så den lilla tid jag lägger på nätet får i första hand gå till snack som inte kräver så mycket av mig.

    Det låter väl kanske lite underligt men här inne på viktsnack vill jag skriva bra och seriösa inlägg/svar och det kräver mer tid än jag känner att jag har över just nu. Hoppas ni kan ha lite överseende med det? Jag kommer nog tillbaka när mitt "nya liv" har landat lite.

    Förresten håller jag vikten eller krymper den sakta och jag är rätt nöjd med det för tillfället.
  2. 1
    Jag är inte här så mycket Men jag mår bra, ville bara rapportera det . Har fullt upp med att träna inför halvvasan och avveckla mitt gamla jobb samtidigt som jag försöker lära mig mitt nya. Dessutom försöker jag få en hel del familjetid så den lilla tid jag lägger på nätet får i första hand gå till snack som inte kräver så mycket av mig.

    Det låter väl kanske lite underligt men här inne på viktsnack vill jag skriva bra och seriösa inlägg/svar och det kräver mer tid än jag känner att jag har över just nu. Hoppas ni kan ha lite överseende med det? Jag kommer nog tillbaka när mitt "nya liv" har landat lite.

    Förresten håller jag vikten eller krymper den sakta och jag är rätt nöjd med det för tillfället.
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    Skönt att du håller vikten och är nöjd! Måste vara perfekt att träna till Vasan nu när det är så mycket snö (vi fick en dec till idag i Stockholm).

    /T
  4. 2
    Skönt att du håller vikten och är nöjd! Måste vara perfekt att träna till Vasan nu när det är så mycket snö (vi fick en dec till idag i Stockholm).

    /T
  5. Medlem sedan
    Feb 2003
    #3

    Bra med vikten!

    Låter som du har fullt upp!Snart dags för halvvasan!
    Kram,Bea
  6. 3
    Bra med vikten! Låter som du har fullt upp!Snart dags för halvvasan!
    Kram,Bea
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Jag tror nog att jag förstår dig. Har tänkt på dig och hoppats att du har det bra. Härligt att vikten ligger bra!
  8. 4
    Jag tror nog att jag förstår dig. Har tänkt på dig och hoppats att du har det bra. Härligt att vikten ligger bra!

Liknande trådar

  1. Vet inte så mycket om....
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-08, 18:58
  2. Händer inte mycket här inte
    By Gabricia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 22:06
  3. Det är mycket som inte
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 15:12
  4. Inte mycket liv här...
    By Marisan in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-28, 20:53
  5. inte mycket
    By Busluren in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-07, 10:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar