underbara Maja
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    underbara Maja

    Trots jobbiga nätter denna vecka så är jag så lycklig. Jag blir så varm i hjärtat när jag möter Maja blick å jag får ett sådant härligt leende. jag blir varm i kroppen när jag ser henne ligga lycklig å leka, när jag ser henne kämpa för att lära sig krypa å att sitta. Hon är en underbar bebis som nästan alltid är lycklig hon gnäller aldrig förutom av hunger såklart. Hon gör mig bara så lycklig.

    Var bara tvungen att skriva av mig
  2. 1
    underbara Maja Trots jobbiga nätter denna vecka så är jag så lycklig. Jag blir så varm i hjärtat när jag möter Maja blick å jag får ett sådant härligt leende. jag blir varm i kroppen när jag ser henne ligga lycklig å leka, när jag ser henne kämpa för att lära sig krypa å att sitta. Hon är en underbar bebis som nästan alltid är lycklig hon gnäller aldrig förutom av hunger såklart. Hon gör mig bara så lycklig.

    Var bara tvungen att skriva av mig
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    Fint!
  4. 2
    Fint!
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
  6. 3
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Visst är kärleken till sitt barn fantastisk!
    Jag själv är fascinerad över de dagar som känns riktigt "shitty", och man känner att man inte står ut en sekund till. Så kommer natten, och på morgonen dagen efter så har mammakärleken fyllts på medan man sov (... eller nåt! ), och när den lilla bebisen vaknar upp och firar av ett härligt leende så älskar man dem lika hejdlöst mycket igen! Ny dag, nya krafter, liksom!
  8. 4
    Visst är kärleken till sitt barn fantastisk!
    Jag själv är fascinerad över de dagar som känns riktigt "shitty", och man känner att man inte står ut en sekund till. Så kommer natten, och på morgonen dagen efter så har mammakärleken fyllts på medan man sov (... eller nåt! ), och när den lilla bebisen vaknar upp och firar av ett härligt leende så älskar man dem lika hejdlöst mycket igen! Ny dag, nya krafter, liksom!
  9. Medlem sedan
    Oct 2006
    #5
    ja visst är det härligt!! kunde inte låta bli att svara
  10. 5
    ja visst är det härligt!! kunde inte låta bli att svara

Liknande trådar

  1. Underbara, underbara änglar...
    By lolouise in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-03, 19:49
  2. Maja är här!!
    By Beckis m 2 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2009-09-15, 12:51
  3. Nu är Maja här
    By malla402 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-09-14, 10:35
  4. Maja är här!!
    By Beckis m 2 in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-09-09, 11:29
  5. Maja hii Maja hooo stavas det så??
    By Prillis in forum _01 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 20:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar