+++
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    +++

    Tror att jag kommer att tillhöra den här gruppen Fick idag svag streck på 2 st av testlagrets stickor, kan knappt tro d än.... Men det ser ju lovande ut iaf
  2. 1
    +++ Tror att jag kommer att tillhöra den här gruppen Fick idag svag streck på 2 st av testlagrets stickor, kan knappt tro d än.... Men det ser ju lovande ut iaf
  3. 4:an?
    #2
    Men åh vad kul! GRATTIS Jag testade igår, men fick inget plust, men jag har ju inte bim förrän på tisdag så det är ju ett tag kvar... Jag är i stort sätt säker ändå på ett plus. Det ska mycket till om det inte skulle vara något...
  4. 2
    Men åh vad kul! GRATTIS Jag testade igår, men fick inget plust, men jag har ju inte bim förrän på tisdag så det är ju ett tag kvar... Jag är i stort sätt säker ändå på ett plus. Det ska mycket till om det inte skulle vara något...
  5. Anonym
    #3
    Åh grattis så mycket . Jag hoppas att jag gör dig sällskap, men får vänta tills på onsdag innan jag testar!!!!
  6. 3
    Åh grattis så mycket . Jag hoppas att jag gör dig sällskap, men får vänta tills på onsdag innan jag testar!!!!
  7. Anonym
    #4
    Grattis till plusset och det lilla fröet i magen. Hoppas jag också får tillhöra den här gruppen men jag måste vänta 7 dagar till på att testa :-)
  8. 4
    Grattis till plusset och det lilla fröet i magen. Hoppas jag också får tillhöra den här gruppen men jag måste vänta 7 dagar till på att testa :-)
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5
    Grattis !
    Hade du BIM i dag ? Jag har det, men vågar inte testa ännu...
  10. 5
    Grattis !
    Hade du BIM i dag ? Jag har det, men vågar inte testa ännu...
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    När jag testade var jag på BIM-1 el -2... Än har jag inte fått någon mens. Ska vänta ett par dar till & göra nytt test
  12. 6
    När jag testade var jag på BIM-1 el -2... Än har jag inte fått någon mens. Ska vänta ett par dar till & göra nytt test
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar