yes!
_1011 Novemberbarn
  1. 4:an (Nu utan ?)
    #1

    yes!

    Jag fick ett plus, men det var nog det svagaste jag någonsin sett... men det är där. och jag har ju egentligen vetat om det hela tiden... men det är skönt att få det bekräftat. =) Nu hoppas jag på att vi får fler plus här!
  2. 1
    yes! Jag fick ett plus, men det var nog det svagaste jag någonsin sett... men det är där. och jag har ju egentligen vetat om det hela tiden... men det är skönt att få det bekräftat. =) Nu hoppas jag på att vi får fler plus här!
  3. Anonym
    #2
    Jag måste vänta en vecka till innan jag kan testa. Tiden går låångsamt. Grattis till ditt plus!
  4. 2
    Jag måste vänta en vecka till innan jag kan testa. Tiden går låångsamt. Grattis till ditt plus!
  5. Anonym
    #3
    Grattis grattis till den lille/a i magen!!!. Jag hoppas på samma resultat på onsdag
  6. 3
    Grattis grattis till den lille/a i magen!!!. Jag hoppas på samma resultat på onsdag
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Grattis !
    Hade du BIM i dag ? Hur länge har du vetat ?
  8. 4
    Grattis !
    Hade du BIM i dag ? Hur länge har du vetat ?
  9. 4:an
    #5
    njae, jag har egentligen bim i morrn, tisdag, men har i stort sett varit säker sen i onsdags då jag fick en nidblödning. Hoppas att det går bättre den här gången, hade mf för en månad sen...
  10. 5
    njae, jag har egentligen bim i morrn, tisdag, men har i stort sett varit säker sen i onsdags då jag fick en nidblödning. Hoppas att det går bättre den här gången, hade mf för en månad sen...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar