Blir det bebis ?
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Blir det bebis ?

    Känner mig jätteskum och trodde att mens var på g i går då jag hade BIM. I dag har det lugnat ner sig igen, men däremot så känner jag mig i dag i stället väldigt gravid. Yrsel och en ballongmage. Tycker det skulle vara otroligt om det verkligen blivit något när vi endast haft sex 1 gång och detta var nog 1-2 dagar innan ÄL. Vi har försökt sedan våren 2008 och ännu inte lyckats. Väntar med att testa då jag varit på gyn för att kolla mitt HCG efter druvbörd i september. Så om det nu är så att jag är gravid så tycker jag att de borde märka det och då ringer de direkt. Det var i tisdags som jag lämnade prov så jag tycker det borde vara svar nu...
  2. 1
    Blir det bebis ? Känner mig jätteskum och trodde att mens var på g i går då jag hade BIM. I dag har det lugnat ner sig igen, men däremot så känner jag mig i dag i stället väldigt gravid. Yrsel och en ballongmage. Tycker det skulle vara otroligt om det verkligen blivit något när vi endast haft sex 1 gång och detta var nog 1-2 dagar innan ÄL. Vi har försökt sedan våren 2008 och ännu inte lyckats. Väntar med att testa då jag varit på gyn för att kolla mitt HCG efter druvbörd i september. Så om det nu är så att jag är gravid så tycker jag att de borde märka det och då ringer de direkt. Det var i tisdags som jag lämnade prov så jag tycker det borde vara svar nu...
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Vad spännande.... jag hoppas att det blir ett plus då... =)
  4. 2
    Vad spännande.... jag hoppas att det blir ett plus då... =)
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    Jag lämnar även denna gruppen :-(
    Jag blir så trött på att försöka och försöka i tid och otid. Det blir aldrig någon bebis :-(
  6. 3
    Jag lämnar även denna gruppen :-(
    Jag blir så trött på att försöka och försöka i tid och otid. Det blir aldrig någon bebis :-(
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Nä vad trist, jag hoppas verkligen att det blir din tur snart...
  8. 4
    Nä vad trist, jag hoppas verkligen att det blir din tur snart...
  9. Anonym
    #5
    Nej vad tråkigt :-(
  10. 5
    Nej vad tråkigt :-(

Liknande trådar

  1. Det blir en bebis!
    By Hunnisarna82 in forum _1007 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-01-20, 12:24
  2. nu är blir det bebis!
    By haggstrom in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 16:12
  3. Nu blir det bebis!
    By haggstrom in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 07:15
  4. Det blir en bebis
    By anonymt namn in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-07-21, 11:30
  5. Det blir 20 mil för en bebis!
    By Anki33 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 13:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar