Vattengympatime imorrn!
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Vattengympatime imorrn!

    Ja imorrn blir det premiär på vattengympan, ringde först den lokala sjukgymnastiken som hade minst en månads väntetid för att ens få komma dit, grr.. Så jag "utnyttjade" lite kontakter och ringde min kompis som är sjukgymnast, och idag ringde hon och sa att jag börjar imorrn på hennes ställe, visserligen en bit extra att åka men å andra sidan så kasnke vi kan klämma in en lunch en av dagarna....

    Två gånger i veckan är det och hon hade gjort plats i lätta gruppen då dess tider passade mig bäst (dagtid, så slipper jag tidiga mornar eller tider som krockar med hämtning av barn) ((och så otränad som jag e just nu så passar nog lätta gruppen bra!)

    Ja, om jag nu inte ska jobba så har jag ju ingen ursäkt till att inte försöka träna upp ryggen lite.. Tror man brukar träna tio veckor eller nått sånt, så det passar ju ändå rätt bra att komma igång nu, dels innan foglossningen blir för jävlig och dels innan det blir sommar, gissar att vi kommer hänga en hel del på landet sen i juni och juli ändå...

    Enda "negativa" är att man är tvungen att klämma på sig sån badmössa, haha.. FY!
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Vattengympatime imorrn! Ja imorrn blir det premiär på vattengympan, ringde först den lokala sjukgymnastiken som hade minst en månads väntetid för att ens få komma dit, grr.. Så jag "utnyttjade" lite kontakter och ringde min kompis som är sjukgymnast, och idag ringde hon och sa att jag börjar imorrn på hennes ställe, visserligen en bit extra att åka men å andra sidan så kasnke vi kan klämma in en lunch en av dagarna....

    Två gånger i veckan är det och hon hade gjort plats i lätta gruppen då dess tider passade mig bäst (dagtid, så slipper jag tidiga mornar eller tider som krockar med hämtning av barn) ((och så otränad som jag e just nu så passar nog lätta gruppen bra!)

    Ja, om jag nu inte ska jobba så har jag ju ingen ursäkt till att inte försöka träna upp ryggen lite.. Tror man brukar träna tio veckor eller nått sånt, så det passar ju ändå rätt bra att komma igång nu, dels innan foglossningen blir för jävlig och dels innan det blir sommar, gissar att vi kommer hänga en hel del på landet sen i juni och juli ändå...

    Enda "negativa" är att man är tvungen att klämma på sig sån badmössa, haha.. FY!
  3. Medlem sedan
    Apr 2009
    #2
    Går det bra med vattenjympan?
    Jag har kvar lite snuva, så jag ska vänta ett tag. Längtar så...
  4. 2
    Går det bra med vattenjympan?
    Jag har kvar lite snuva, så jag ska vänta ett tag. Längtar så...

Liknande trådar

  1. Ska vi ses imorrn?
    By myranåjag in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-03, 20:01
  2. Vattengympatime imorrn!
    By -Helena m AoM- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-02-26, 11:33
  3. UL imorrn!!!
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-07-17, 19:12
  4. Imorrn!!! *ot*
    By Jost med Busfröna in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 07:38
  5. Imorrn
    By Ida & Toria in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 08:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar