Stinkande fisar
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Stinkande fisar

    Min lille prins fiser hela tiden för tillfället och det luktar verkligen ruttet ägg! Han bajsar inte oftare än max en gång i veckan heller sen några veckor ttillbaka. Det är inte ett par pruttar om dagen utan mest hela tiden tycker jag. Någon som en aning om varför det är så här? Kan det bero på att jag dricker och äter mkt mjölk? Jag helammar, han får bara ersättning ett par ggr per vecka.
  2. 1
    Stinkande fisar Min lille prins fiser hela tiden för tillfället och det luktar verkligen ruttet ägg! Han bajsar inte oftare än max en gång i veckan heller sen några veckor ttillbaka. Det är inte ett par pruttar om dagen utan mest hela tiden tycker jag. Någon som en aning om varför det är så här? Kan det bero på att jag dricker och äter mkt mjölk? Jag helammar, han får bara ersättning ett par ggr per vecka.
  3. Medlem sedan
    Aug 2007
    #2
    Här blir både jag och Maja ruttna i magen när vi (läs jag) ätit choklad

    Annars har jag inte reagerat speciellt på lukten på hennes pruttar. När jag ätit lök eller ngt annat gasbildande så gasar både hon och jag men det luktar inte så mkt. Men som sagt...choklad brukar lukta riktigt vidrigt
  4. 2
    Här blir både jag och Maja ruttna i magen när vi (läs jag) ätit choklad

    Annars har jag inte reagerat speciellt på lukten på hennes pruttar. När jag ätit lök eller ngt annat gasbildande så gasar både hon och jag men det luktar inte så mkt. Men som sagt...choklad brukar lukta riktigt vidrigt
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Vissa har nog bara mer gaser i magen än andra. Men är det bara nu han börjat extra mycket? Du får fundera på om det är något du ändrat i din kost sedan det började?
  6. 3
    Vissa har nog bara mer gaser i magen än andra. Men är det bara nu han börjat extra mycket? Du får fundera på om det är något du ändrat i din kost sedan det började?

Liknande trådar

  1. På tal om fisar
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-10, 12:05
  2. Fisar!
    By Apostate in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-26, 00:45
  3. Stinkande overall
    By anonymt namn in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-16, 13:56
  4. Fisar
    By Quentin in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-01-06, 00:15
  5. Fisar?
    By happy83 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-03-27, 10:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar