Nerkissad
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Nerkissad

    Imorse blev jag totalt nerkissad av min lilla loppa. Hon låg på skötbordet och hade just blivit av med morgonblöjan. Så tappar jag blöjan på golvet och ska böja mig ner och ta upp den. Då helt plötsligt får jag världens dusch! hela jag, utom huvudet tack och lov, blev kaskadkissat på. Jag visste knappt att tjejer kunde kissa sånna där sprutkiss. Ha ha! Det hamnade ända ut i hallen! Jag tjoade till och Miranda blev så rädd att hon bröt ihop totalt lilla skruttan. Så efter lite pussande och kramande fick jag klä av mig mina kissiga kläder och börja om fårn början. Nice start på morgonen lixom
  2. 1
    Nerkissad Imorse blev jag totalt nerkissad av min lilla loppa. Hon låg på skötbordet och hade just blivit av med morgonblöjan. Så tappar jag blöjan på golvet och ska böja mig ner och ta upp den. Då helt plötsligt får jag världens dusch! hela jag, utom huvudet tack och lov, blev kaskadkissat på. Jag visste knappt att tjejer kunde kissa sånna där sprutkiss. Ha ha! Det hamnade ända ut i hallen! Jag tjoade till och Miranda blev så rädd att hon bröt ihop totalt lilla skruttan. Så efter lite pussande och kramande fick jag klä av mig mina kissiga kläder och börja om fårn början. Nice start på morgonen lixom
  3. Medlem sedan
    Feb 2008
    #2
    Nog är det väl för mysigt... Not! Gösta har som tur var varit en förståndig grabb. När han var ny född kissade han på mig 2ggr men den tredje så träffade han sig själv i ansiktet och det ville han tydligen inte göra om så sen dess inget kissande på skötbordet
  4. 2
    Nog är det väl för mysigt... Not! Gösta har som tur var varit en förståndig grabb. När han var ny född kissade han på mig 2ggr men den tredje så träffade han sig själv i ansiktet och det ville han tydligen inte göra om så sen dess inget kissande på skötbordet

Liknande trådar

  1. Och vad gör man med en nerkissad skumgum
    By Carola-72 in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 09:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar