Kalsongfråga
Pappasnack
  1. Medlem sedan
    Jan 1998
    #1

    Kalsongfråga

    Är det nån man under 60 år som använder kortkalsonger (med gylf rent av - d.v.s. inte ihopsydd därframme?!) nuförtiden?

    Frågan kom ipp häromdagen, då min 13-årige son påstod att det är bara "bögar och töntar" som använder kortkalsonger (och sonen blåvägrar själv kortkalsonger och även badbyxor utan "ben"). Ingen av mina boyfriends de senaste 20 åren har heller använt kortkalsonger (utom en ibland, och han var rätt töntig och hade "fel" stuk på annat han hade på sig också). Hur är det med er; någon här som använder kortkalsonger (och som sagt var - det här med gylf, hur ÄR det med det?)? Ni kan ju vara anonyma om ni vill, om ni inte vill outa era underkläder...
  2. 1
    Kalsongfråga Är det nån man under 60 år som använder kortkalsonger (med gylf rent av - d.v.s. inte ihopsydd därframme?!) nuförtiden?

    Frågan kom ipp häromdagen, då min 13-årige son påstod att det är bara "bögar och töntar" som använder kortkalsonger (och sonen blåvägrar själv kortkalsonger och även badbyxor utan "ben"). Ingen av mina boyfriends de senaste 20 åren har heller använt kortkalsonger (utom en ibland, och han var rätt töntig och hade "fel" stuk på annat han hade på sig också). Hur är det med er; någon här som använder kortkalsonger (och som sagt var - det här med gylf, hur ÄR det med det?)? Ni kan ju vara anonyma om ni vill, om ni inte vill outa era underkläder...
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Jag kör bara...

    med boxer och string på sommaren ...näråå skojade bara. Det är bara boxer som gäller.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Jag kör bara... med boxer och string på sommaren ...näråå skojade bara. Det är bara boxer som gäller.
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Själv använder jag boxer briefs.
    (Det är väl en tämligen individuell smaksak kan jag tänka)
  6. 3
    Själv använder jag boxer briefs.
    (Det är väl en tämligen individuell smaksak kan jag tänka)
  7. Medlem sedan
    Nov 2009
    #4
    Boxer briefs. Det gäller även på badstranden. Gillar inte långa klafsiga blöta ben som det blir på ett par badshorts.
  8. 4
    Boxer briefs. Det gäller även på badstranden. Gillar inte långa klafsiga blöta ben som det blir på ett par badshorts.
  9. Medlem sedan
    May 2002
    #5

    Pensionsdag

    Ser fram emot pension då om en fem år för jag kör kortkalsong. Helt klart bekvämast tycker jag. Dock utan gylf ;-)
    Le mot världen och världen ler tillbaka!
  10. 5
    Pensionsdag Ser fram emot pension då om en fem år för jag kör kortkalsong. Helt klart bekvämast tycker jag. Dock utan gylf ;-)
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Jag har ett par stycken från Björn Borg (var tvungen att skriva det för att minska töntvarningen), annars är det med ben som gäller. Dock inga med gylf.
  12. 6
    Jag har ett par stycken från Björn Borg (var tvungen att skriva det för att minska töntvarningen), annars är det med ben som gäller. Dock inga med gylf.
  13. Medlem sedan
    Aug 2004
    #7
    Kör nästan bara kortkalsonger, har enstaka boxer men gillar dom inte.

    Kortkalsonger håller säckpipan bättre på plats helt enkelt.
  14. 7
    Kör nästan bara kortkalsonger, har enstaka boxer men gillar dom inte.

    Kortkalsonger håller säckpipan bättre på plats helt enkelt.
  15. Medlem sedan
    Aug 2004
    #8
    Just det: utan gylf.
  16. 8
    Just det: utan gylf.
  17. Medlem sedan
    Jan 2003
    #9
    Min femåring fick kortkalsonger av farmor men vägrar använda dem, han påstår att det är trosor
  18. 9
    Min femåring fick kortkalsonger av farmor men vägrar använda dem, han påstår att det är trosor
  19. Medlem sedan
    Jan 1998
    #10
    Ha ha, det var ungefär min sons reaktion också - när HAN i pre-skolåldern fick kortkalsonger av SIN farmor . Och de fick ligga orörda i garderoben...
  20. 10
    Ha ha, det var ungefär min sons reaktion också - när HAN i pre-skolåldern fick kortkalsonger av SIN farmor . Och de fick ligga orörda i garderoben...
  21. Medlem sedan
    Jan 1998
    #11
    Tack för era svar! Jag sammanfattar dem sålunda: Kortkalsonger verkar föredras av farmödrar - och i den mån de föredras av farmödrarnas söner så är de utan gylf.
  22. 11
    Tack för era svar! Jag sammanfattar dem sålunda: Kortkalsonger verkar föredras av farmödrar - och i den mån de föredras av farmödrarnas söner så är de utan gylf.

Liknande trådar

  1. Kalsongfråga!
    By snygg under? in forum Pappasnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-12-19, 21:50
  2. Med anledning av S-JJs kalsongfråga..
    By MaryT in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-07-28, 18:30
  3. Kalsongfråga
    By Anna-Li in forum Småbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 23:06
  4. Provar här oxå.... (kalsongfråga)
    By Jeanette70 in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 10:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar