Enkät - jobb/studier?
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Enkät - jobb/studier?

    Skulle vara intressant och höra vad alla har för sysselsättning när vi inte är föräldralediga. Skriv svaret i statusraden.
  2. 1
    Enkät - jobb/studier? Skulle vara intressant och höra vad alla har för sysselsättning när vi inte är föräldralediga. Skriv svaret i statusraden.
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Butikssäljare-bokhandel.
  4. 2
    Butikssäljare-bokhandel.
  5. Medlem sedan
    May 2009
    #3
    Studerar till förskolelärare, inriktad på förskolebarns lärande i svenska och matematik.
  6. 3
    Studerar till förskolelärare, inriktad på förskolebarns lärande i svenska och matematik.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Inredningsbloggare
  8. 4
    Inredningsbloggare
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    lite komplicerat här.

    Förskollärare, vill dock sadla om nu...har även svensk examen inom biologi, dock svårt att få jobb inom området. Pluggar in hela svenska gymnasieutb. på distans nu för att ta mig in på läkarprogrammet VT11.
  10. 5
    lite komplicerat här.

    Förskollärare, vill dock sadla om nu...har även svensk examen inom biologi, dock svårt att få jobb inom området. Pluggar in hela svenska gymnasieutb. på distans nu för att ta mig in på läkarprogrammet VT11.
  11. Medlem sedan
    Feb 2010
    #6
    Vårdare
  12. 6
    Vårdare
  13. Medlem sedan
    Jun 2000
    #7
    Fastighetsskötare
  14. 7
    Fastighetsskötare
  15. Medlem sedan
    Feb 2006
    #8

    ekonomibiträde

    Gick hotell och resturang men jobbade inom reception innan Elin föddes, sen plugg ett år sen var jag i köket på en skola, Nu är jag städ/kök på en förskola på grannön.
  16. 8
    ekonomibiträde Gick hotell och resturang men jobbade inom reception innan Elin föddes, sen plugg ett år sen var jag i köket på en skola, Nu är jag städ/kök på en förskola på grannön.
  17. Medlem sedan
    Apr 2009
    #9
    Alltså, jag har aldrig fattat varför det heter ekonomibiträde när man lagar mat i en skola/förskola? Det låter ju som något helt annat!
  18. 9
    Alltså, jag har aldrig fattat varför det heter ekonomibiträde när man lagar mat i en skola/förskola? Det låter ju som något helt annat!
  19. Medlem sedan
    Apr 2009
    #10
    VD

    har tidigare varit egen företagare, men är nu VD sedan 3 år tillbaka. Har jobbat mest med affärsutveckling, konsultarbete mm och har inriktat mig mest mot HR/personal frågor.
  20. 10
    VD

    har tidigare varit egen företagare, men är nu VD sedan 3 år tillbaka. Har jobbat mest med affärsutveckling, konsultarbete mm och har inriktat mig mest mot HR/personal frågor.
  21. Medlem sedan
    Jan 2007
    #11
    Jag vet inte! Det beror på att jag har en anställning som fritidsledare i en vikariepool men är utbildad till lärare och det är det jag vill jobba som men det är inte säkert att de kan hjälpa mig med sådana jobb.
  22. 11
    Jag vet inte! Det beror på att jag har en anställning som fritidsledare i en vikariepool men är utbildad till lärare och det är det jag vill jobba som men det är inte säkert att de kan hjälpa mig med sådana jobb.
  23. Medlem sedan
    Aug 2007
    #12

    Webmaster

    Men en arbetssökande sån just nu. Svårt att hitta såna heltidstjänster här och jag har fått pussla och frilansa en hel del sista två åren. Funderar på att skola om mig men vet inte vad jag vill satsa på. Gärna en yrkesutbildning på 1-2 år så att jag slipper vara inne i CSN-träsket för länge
    MammaMu till fem prinsessor
  24. 12
    Webmaster Men en arbetssökande sån just nu. Svårt att hitta såna heltidstjänster här och jag har fått pussla och frilansa en hel del sista två åren. Funderar på att skola om mig men vet inte vad jag vill satsa på. Gärna en yrkesutbildning på 1-2 år så att jag slipper vara inne i CSN-träsket för länge
  25. Medlem sedan
    Feb 2006
    #13
    håller med
  26. 13
    håller med
  27. Medlem sedan
    Feb 2007
    #14
    Jag tvingades jobba för stockholmsstad när min mamma var chef där och jag blev anställd som ekonomibiträde...*wau* tänkte jag som 18 åring...hahaha..snacka chocken när jag insåg att det betydde städerska. Varför i hela norden kallas man för ekonomibiträde?
  28. 14
    Jag tvingades jobba för stockholmsstad när min mamma var chef där och jag blev anställd som ekonomibiträde...*wau* tänkte jag som 18 åring...hahaha..snacka chocken när jag insåg att det betydde städerska. Varför i hela norden kallas man för ekonomibiträde?
  29. Medlem sedan
    Feb 2007
    #15
    Jag är superintresserad av HR frågor, kan du berätat mer om ditt jobb? Låter så jädrans intressant!
  30. 15
    Jag är superintresserad av HR frågor, kan du berätat mer om ditt jobb? Låter så jädrans intressant!
  31. Medlem sedan
    Feb 2007
    #16
    Socionom
    Coach
    Kontakperson
    Mentor
  32. 16
    Socionom
    Coach
    Kontakperson
    Mentor
  33. Medlem sedan
    Jan 2009
    #17
    Utbildare/handledare i barnrättsfrågor
  34. 17
    Utbildare/handledare i barnrättsfrågor
  35. Medlem sedan
    Feb 2006
    #18
    Jag vet inte vi städ/kök kallas ekonomipersonal av nån anledning.
  36. 18
    Jag vet inte vi städ/kök kallas ekonomipersonal av nån anledning.
  37. Medlem sedan
    Aug 2003
    #19
    Jag är utbildad Fritidsledare och Tidigarelärare inom Sv/Sh. Är för tillfället tillsvidareanställd inom ett privat vårdföretag
  38. 19
    Jag är utbildad Fritidsledare och Tidigarelärare inom Sv/Sh. Är för tillfället tillsvidareanställd inom ett privat vårdföretag
  39. Medlem sedan
    Jan 2009
    #20
    Gymnasielärare - svenska, historia och estetisk verksamhet. Programansvarig för ett helt ny utbildning inom gymnasiet i Sverige, musikproduktion.
  40. 20
    Gymnasielärare - svenska, historia och estetisk verksamhet. Programansvarig för ett helt ny utbildning inom gymnasiet i Sverige, musikproduktion.
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. studier/jobb 50% & sommar
    By Anonym student in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-04, 23:11
  2. Jobb 75 % och studier
    By funderande in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-20, 20:24
  3. studier + barn + jobb
    By hjälp in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-17, 20:01
  4. Jobb/studier, fel läge
    By morran in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 11:50
  5. Jobb vs studier
    By jennieLina in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-22, 08:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar