Nu går Gösta oxå ;)
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Nu går Gösta oxå ;)

    Ser ut som en lite fyllegubbe när han kommer vinglande Och det blir ju inte bättre av att han nästan hela tiden bär på favorit leksaken... en liten citronflaska. Stannar upp ibland och suger på flaskan och sen vinglar han vidare...
  2. 1
    Nu går Gösta oxå ;) Ser ut som en lite fyllegubbe när han kommer vinglande Och det blir ju inte bättre av att han nästan hela tiden bär på favorit leksaken... en liten citronflaska. Stannar upp ibland och suger på flaskan och sen vinglar han vidare...
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Fräcking Men du, suger han verkligen på en citronflaska??? *rys*

    John började gå för egen maskin IDAG! Och med egen maskin menar jag att han ställer sig upp och knatar iväg med stela ben och utsträckta armar Ett par dagar tidigare gick han med darriga steg mellan mig och sin pappa. De bli så stora! Storasyster gick väl ca 3 veckor efter sin ettårsdag, John gick knappt 2 veckor innan sin ettårsdag. Snart dags att köpa dojor! Halledusingen...
  4. 2
    Fräcking Men du, suger han verkligen på en citronflaska??? *rys*

    John började gå för egen maskin IDAG! Och med egen maskin menar jag att han ställer sig upp och knatar iväg med stela ben och utsträckta armar Ett par dagar tidigare gick han med darriga steg mellan mig och sin pappa. De bli så stora! Storasyster gick väl ca 3 veckor efter sin ettårsdag, John gick knappt 2 veckor innan sin ettårsdag. Snart dags att köpa dojor! Halledusingen...
  5. Medlem sedan
    Feb 2008
    #3
    Japp citron är gott. Fast det är ju en tom flaska han har Vi provade att ge honom citron förut och han smaskade och lät Mmmm och ville ha mer... Så nå smaklökar har han inte
  6. 3
    Japp citron är gott. Fast det är ju en tom flaska han har Vi provade att ge honom citron förut och han smaskade och lät Mmmm och ville ha mer... Så nå smaklökar har han inte
  7. Medlem sedan
    Aug 2003
    #4
    Haha vilket charmtroll!
    grattis till den lilla fyllegubben
  8. 4
    Haha vilket charmtroll!
    grattis till den lilla fyllegubben

Liknande trådar

  1. Gösta klåfinger...
    By myet in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-09-21, 16:31
  2. Plottis Gösta är här
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-21, 14:48
  3. Plottis Gösta är här
    By Bi-Em02&Na04&Mi09 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 09:47
  4. Gösta!!!
    By Marre m Jesper -5d in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 21:38
  5. Nu är "Gösta" välkommen ut!
    By Plottis & tjejerna in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 20:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar