Hoho!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Hoho!

    Jag är så glad idag att jag får chansen att vara hemma ett halvår till, varannan vecka med Elin.

    Jag har inlett starkt med att putsa fönster, i alla fall två..........

    Idag blir det BVC och lite sen ettårskoll. (Blev uppskjuten pga svininfluensavaccinet)

    Någon mer som fortfarande är hemma?


    Jag lade upp lite Gullungebilder på min blogg också:
    http://hemmahanna.blogspot.com/
  2. 1
    Hoho! Jag är så glad idag att jag får chansen att vara hemma ett halvår till, varannan vecka med Elin.

    Jag har inlett starkt med att putsa fönster, i alla fall två..........

    Idag blir det BVC och lite sen ettårskoll. (Blev uppskjuten pga svininfluensavaccinet)

    Någon mer som fortfarande är hemma?


    Jag lade upp lite Gullungebilder på min blogg också:
    http://hemmahanna.blogspot.com/
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Jag är hemma! Fast jag är ju arbetslös (-sökande) så det kanske inte gills... Stellas pappa är hemma till augusti då hon ska skolas in. Kan man erkänna att vi går varandra lite på tårna?

    Vad ska ni hitta på för skoj nu då? Känns det som att du fått en andra chans och kommer ta vara på tiden bättre?
  4. 2
    Jag är hemma! Fast jag är ju arbetslös (-sökande) så det kanske inte gills... Stellas pappa är hemma till augusti då hon ska skolas in. Kan man erkänna att vi går varandra lite på tårna?

    Vad ska ni hitta på för skoj nu då? Känns det som att du fått en andra chans och kommer ta vara på tiden bättre?
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    (Inte för att du inte tog vara på tiden tidigare, men du kanske förstår vad jag menar )
  6. 3
    (Inte för att du inte tog vara på tiden tidigare, men du kanske förstår vad jag menar )
  7. Medlem sedan
    Oct 2000
    #4
    Nej tyvärr, passa på och njut nu...
  8. 4
    Nej tyvärr, passa på och njut nu...
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5
    jag är hemma med Tilly fortfarande, börjar jobba 1 septemer. Vi har sökt plats på förskolan till 15 augusti, förhoppningsvis kan vi skjuta fram den, så att inskolningen börjar 15 oktober, så får Tilly vara hemma med pappa ett tag också. Jag jobbar en del, men bara på kvällar om helger då.
  10. 5
    jag är hemma med Tilly fortfarande, börjar jobba 1 septemer. Vi har sökt plats på förskolan till 15 augusti, förhoppningsvis kan vi skjuta fram den, så att inskolningen börjar 15 oktober, så får Tilly vara hemma med pappa ett tag också. Jag jobbar en del, men bara på kvällar om helger då.
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Jag har tillbringat större delen av dagen bälgandes te. Det oväder här med blåst och isregn, så efter varje tur ut vilket har blivit 3ggr idag, så har jag värmt upp mig lite, eller mycket.
  12. 6
    Jag har tillbringat större delen av dagen bälgandes te. Det oväder här med blåst och isregn, så efter varje tur ut vilket har blivit 3ggr idag, så har jag värmt upp mig lite, eller mycket.
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Första jobbdagen idag. Känns helt ok.
  14. 7
    Första jobbdagen idag. Känns helt ok.
  15. Medlem sedan
    Oct 2000
    #8
    Det låter bra det. Jag hoppas att det håller i sig, här gick det en vecka då allt skändes ok... nu vill jag bara hitta något annat igen... men nån gång så är det kanske min tur...
  16. 8
    Det låter bra det. Jag hoppas att det håller i sig, här gick det en vecka då allt skändes ok... nu vill jag bara hitta något annat igen... men nån gång så är det kanske min tur...

Liknande trådar

  1. Hoho!! hoho, hoho,hoho (ekar)
    By Kulan in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-05, 10:39
  2. Hoho, var är ni???
    By Hanna* in forum Sport
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-17, 08:33
  3. Hoho?
    By Alex m.Loke&Svante in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-13, 18:41
  4. hoho
    By tarantella in forum Singelmingel
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-09-25, 09:14
  5. *hoho*
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 12:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar