Födelsedagspresent?
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Födelsedagspresent?

    (Fortfarande krångel med aff men testar titt som tätt...)

    Vi vet vad vi ska ge för present men alla andra vill gärna ha bra tips.
    Det är nog speciellt för att han redan har en massa leksaker och även en del kläder som han fått ärva från storebror som det känns nästan omöjligt att komma på nåt bra som Mio kan önska sig.
    Så, vad ska era 1-åringar få i present?
  2. 1
    Födelsedagspresent? (Fortfarande krångel med aff men testar titt som tätt...)

    Vi vet vad vi ska ge för present men alla andra vill gärna ha bra tips.
    Det är nog speciellt för att han redan har en massa leksaker och även en del kläder som han fått ärva från storebror som det känns nästan omöjligt att komma på nåt bra som Mio kan önska sig.
    Så, vad ska era 1-åringar få i present?
  3. Medlem sedan
    Jul 2008
    #2
    Johan fick leksaksmobiltelefon bland annat. Han älskar saker med knappar på så den var populär. Det finns ju en uppsjö av olika varianter.

    Till de som frågat oss har jag sagt en sån där pinne man kan trä ringar på, eller en xylofon eller trumma. Samt allt med knappar som plingar och lyser!
  4. 2
    Johan fick leksaksmobiltelefon bland annat. Han älskar saker med knappar på så den var populär. Det finns ju en uppsjö av olika varianter.

    Till de som frågat oss har jag sagt en sån där pinne man kan trä ringar på, eller en xylofon eller trumma. Samt allt med knappar som plingar och lyser!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Vi ska ge Elliot en sångpåse. Jag har anlitat en proffisionell sömerska som ska sy påsen åt mig och jag själv köper figurerna att ha i den.

    Det är samma sak här hemma. Det kryllar av mer leksaker här hemma än det gör myror i en myrstack. Och kläder finns ganska mycket av också, det är väl det enda som jag sagt att familjen får köpa, sommarkläder i strl 86. Roligt med lite nytt också.
  6. 3
    Vi ska ge Elliot en sångpåse. Jag har anlitat en proffisionell sömerska som ska sy påsen åt mig och jag själv köper figurerna att ha i den.

    Det är samma sak här hemma. Det kryllar av mer leksaker här hemma än det gör myror i en myrstack. Och kläder finns ganska mycket av också, det är väl det enda som jag sagt att familjen får köpa, sommarkläder i strl 86. Roligt med lite nytt också.
  7. Medlem sedan
    Jul 2006
    #4
    Ellen ska få en Fisher price kassaapparat och en stacking-clown av oss. Hon önskar sig också en leksaks-verktygslåda, badleksaker, lek-mat och stora duplo-byggplattor.

    Vi har också en massa saker från storasyster så egentligen 'behöver' hon ju inget...
  8. 4
    Ellen ska få en Fisher price kassaapparat och en stacking-clown av oss. Hon önskar sig också en leksaks-verktygslåda, badleksaker, lek-mat och stora duplo-byggplattor.

    Vi har också en massa saker från storasyster så egentligen 'behöver' hon ju inget...
  9. Medlem sedan
    Jul 2001
    #5
    På Millas önskelista har jag skrivit:

    **Liten lekservis i plast (koppar, fat etc)
    **Nya roliga badleksaker
    **Tallrik med sugpropp under (som ej kan kastas i golvet...)
    **Rolig spargris
    **Muminmugg och frukostskål "Kärlek"
  10. 5
    På Millas önskelista har jag skrivit:

    **Liten lekservis i plast (koppar, fat etc)
    **Nya roliga badleksaker
    **Tallrik med sugpropp under (som ej kan kastas i golvet...)
    **Rolig spargris
    **Muminmugg och frukostskål "Kärlek"
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Av oss kommer han få två saker:
    - en reflexväst med DAVID på framsidan och PAPPA (telnr) på baksidan, köpt av Housewife.
    - en stor leksaksbil han kan sitta på, tuta med mm och som också funkar som lära-gå-vagn.

    Av mina föräldrar blir det lite kläder i storlek 86 vad jag vet och av syrran m fam en little people-buss.
  12. 6
    Av oss kommer han få två saker:
    - en reflexväst med DAVID på framsidan och PAPPA (telnr) på baksidan, köpt av Housewife.
    - en stor leksaksbil han kan sitta på, tuta med mm och som också funkar som lära-gå-vagn.

    Av mina föräldrar blir det lite kläder i storlek 86 vad jag vet och av syrran m fam en little people-buss.
  13. Medlem sedan
    Dec 2005
    #7
    Astrid ska få ett halsband, likadant som storasyster fick när hon fyllde ett. Vi har ju inte döpt barnen (och de har alltså inte fått några doppresenter) så det kan vara roligt för dem att ha något fint de fått som små.
  14. 7
    Astrid ska få ett halsband, likadant som storasyster fick när hon fyllde ett. Vi har ju inte döpt barnen (och de har alltså inte fått några doppresenter) så det kan vara roligt för dem att ha något fint de fått som små.

Liknande trådar

  1. Födelsedagspresent!
    By Miltonia in forum Mat & dryck
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:32
  2. Vad ge i födelsedagspresent?
    By nikki73 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-05-28, 17:34
  3. *ot* födelsedagspresent
    By ellem in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 20:49
  4. Födelsedagspresent
    By Neba in forum _0405 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 23:20
  5. födelsedagspresent..
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-14, 09:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar