Känner bebisen
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2008
    #1

    Känner bebisen

    Hur många känner bebisen sprattla? Jag ligger på kvällarna och känner efter men icke. Ettan kände jag jättetidigt.
    "Those are my principles, and if you don't like them... well, I have others".

    Groucho Marx.
  2. 1
    Känner bebisen Hur många känner bebisen sprattla? Jag ligger på kvällarna och känner efter men icke. Ettan kände jag jättetidigt.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    jag har känt min ganska länge nu faktiskt.. Så mysigt! Kanske har du moderkakan frm denna gång men hade den bak sist? Så är det för mig, bak denna gång och med ettan och tvåan fram, då kände jag ju inte alls lika tidigt.. Men mkt vill ha mer, nu vill jag att det ska börja kännas på utsidan! HAHAHA.. Fast det börjar bli lite kraft i sparkarna nu så snart så..
  4. 2
    jag har känt min ganska länge nu faktiskt.. Så mysigt! Kanske har du moderkakan frm denna gång men hade den bak sist? Så är det för mig, bak denna gång och med ettan och tvåan fram, då kände jag ju inte alls lika tidigt.. Men mkt vill ha mer, nu vill jag att det ska börja kännas på utsidan! HAHAHA.. Fast det börjar bli lite kraft i sparkarna nu så snart så..
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    Vilken vecka är du i nu? Jag började känna tydligt för ett par dagar sedan och jag är idag i 17+4. Med tydligt menar jag inga rejäla sparkar såklart, utan mer än säkerhet i att fladdret är bebben och inte en gasbubbla
    Under första graviditeten (tvillingar) kände jag inte ett dugg före v 19.
  6. 3
    Vilken vecka är du i nu? Jag började känna tydligt för ett par dagar sedan och jag är idag i 17+4. Med tydligt menar jag inga rejäla sparkar såklart, utan mer än säkerhet i att fladdret är bebben och inte en gasbubbla
    Under första graviditeten (tvillingar) kände jag inte ett dugg före v 19.
  7. Filliduttan
    #4
    Icke sa nicke... Längtar så jag blir galen snart, haha =)
    Går in i v.17 i morgon...
  8. 4
    Icke sa nicke... Längtar så jag blir galen snart, haha =)
    Går in i v.17 i morgon...

Liknande trådar

  1. När känner man bebisen? :)
    By SabinaG in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-08-30, 12:14
  2. känner ni bebisen??
    By siempre1 in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-07-25, 14:44
  3. Känner ni bebisen? Är i V.16 (15+3)
    By life in forum Gravidsnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 14:43
  4. Jag känner bebisen :)
    By Malva m 2, bf 6 Juli in forum _0707 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 11:14
  5. JAG KÄNNER BEBISEN!!!
    By mallan med hilda in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 14:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar