Förskoleplats!
_0902 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Förskoleplats!

    idag fick jag veta att vi fått förskoleplats till miranda! Jag blev så himla glad. För måste jag vara hemma mycket längre nu så kommer jag få spader ;P
    Så den 19 maj är det dags för min lilla tjej att bli stor! Kan ni förstå?
  2. 1
    Förskoleplats! idag fick jag veta att vi fått förskoleplats till miranda! Jag blev så himla glad. För måste jag vara hemma mycket längre nu så kommer jag få spader ;P
    Så den 19 maj är det dags för min lilla tjej att bli stor! Kan ni förstå?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Uj uj uj, det är ett stort steg att ta det där Så skönt att få börja jobba när du nu vill det - en annan (jag, alltså) skulle vilja vara hemma ett par, tre år till. Har inte ens ansökt om plats ännu, men måste nog snart skulle jag tro. De vill ju ha fyra månader på sig, kommunen.

    Hoppas inskolningen går bra! Kommer ihåg hur stor Agnes kändes när hon började på fsk... Vilka tider alltså.
  4. 2
    Uj uj uj, det är ett stort steg att ta det där Så skönt att få börja jobba när du nu vill det - en annan (jag, alltså) skulle vilja vara hemma ett par, tre år till. Har inte ens ansökt om plats ännu, men måste nog snart skulle jag tro. De vill ju ha fyra månader på sig, kommunen.

    Hoppas inskolningen går bra! Kommer ihåg hur stor Agnes kändes när hon började på fsk... Vilka tider alltså.
  5. Medlem sedan
    May 2006
    #3
    Här har vi det lite tvärsom

    Jag har världens ångest inför Viles inskolning som vi lyckats skjuta fram tills i augusti (tack o lov) ett tag såg det ut som att vi skulle få skola in honom redan nu i april för att garantera oss plats på samma dagis som storasyster. Hade givetvis kunnat få ett annat dagis men det var inte rikitgt ett alternativ.

    Himla skönt att det känns så bra för er iaf ;-) Lycka till med inskolningen!
  6. 3
    Här har vi det lite tvärsom

    Jag har världens ångest inför Viles inskolning som vi lyckats skjuta fram tills i augusti (tack o lov) ett tag såg det ut som att vi skulle få skola in honom redan nu i april för att garantera oss plats på samma dagis som storasyster. Hade givetvis kunnat få ett annat dagis men det var inte rikitgt ett alternativ.

    Himla skönt att det känns så bra för er iaf ;-) Lycka till med inskolningen!

Liknande trådar

  1. Förskoleplats !
    By honhan in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 11:17
  2. Förskoleplats!
    By kixx in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 14:33
  3. Förskoleplats
    By Fröken S in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 12:27
  4. Förskoleplats
    By smulan06 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-06, 19:38
  5. Förskoleplats!
    By Jesica in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-04-23, 10:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar