Måste fråga om sportresor
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    Måste fråga om sportresor

    Hejsan!
    Vet inte om jag kan ställa denna fråga här men jag ger snart upp och hoppas på svar här! Jag ska bjuda min man på hockeyresa för att se hans älskade Brynäs men hittar ingen paketresa eller liknande, biljetter hittar jag men inte med bussanslutningar....Någon som har något tips, behöver resa till och från Borlänge - Gävle?

    Desperat E
  2. 1
    Måste fråga om sportresor Hejsan!
    Vet inte om jag kan ställa denna fråga här men jag ger snart upp och hoppas på svar här! Jag ska bjuda min man på hockeyresa för att se hans älskade Brynäs men hittar ingen paketresa eller liknande, biljetter hittar jag men inte med bussanslutningar....Någon som har något tips, behöver resa till och från Borlänge - Gävle?

    Desperat E
  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Att det inte finns paketresor för en sån sak känns väl knappast konstigt? Men jag kollade på Swebus, bara knappade in nåt datum, och de har ju bussar mellan dessa orter, typ 200-250:- per håll.
  4. 2
    Att det inte finns paketresor för en sån sak känns väl knappast konstigt? Men jag kollade på Swebus, bara knappade in nåt datum, och de har ju bussar mellan dessa orter, typ 200-250:- per håll.

Liknande trådar

  1. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  2. Måste fråga utifrån en fråga
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2007-12-17, 14:50
  3. Måste fråga
    By Geo75 in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-14, 20:15
  4. måste fråga en dum fråga eller nåt
    By MYZOXE! in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-07-09, 23:27
  5. Dum fråga kanske men måste fråga..
    By Måste få veta in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-01, 12:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar