Presenthjälp?
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2010
    #1

    Presenthjälp?

    Tänkte se om någon har lite tips på bröllopspresenter. Min bror ska gifta sig i sommar!! och de ska gifta sig i Polen. De önskar sig pengar då presenter är lite svårt att få hem. (bor i Göteborg)
    Men jag skulle vilja ge dem något litet minne eller nåt sånt också, då pengar är så opersonligt.
    Har ni något förslag?
  2. 1
    Presenthjälp? Tänkte se om någon har lite tips på bröllopspresenter. Min bror ska gifta sig i sommar!! och de ska gifta sig i Polen. De önskar sig pengar då presenter är lite svårt att få hem. (bor i Göteborg)
    Men jag skulle vilja ge dem något litet minne eller nåt sånt också, då pengar är så opersonligt.
    Har ni något förslag?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jag tycker med att det är så opersolnligt att ge pengar. Sist vi var påbröllop hade brudparet "beställ" pengar till sin bröllopsresa. Vi vägrade det och gav istället en fin spargris, modell liote
  4. 2
    Jag tycker med att det är så opersolnligt att ge pengar. Sist vi var påbröllop hade brudparet "beställ" pengar till sin bröllopsresa. Vi vägrade det och gav istället en fin spargris, modell liote
  5. Medlem sedan
    Jan 2007
    #3
    modell lite större och med ett litet litet startkapital i. Är ju kul att ha något kvar från sitt bröllop. Pengar försvinner och minnen bleknar ganska fort faktiskt.
  6. 3
    modell lite större och med ett litet litet startkapital i. Är ju kul att ha något kvar från sitt bröllop. Pengar försvinner och minnen bleknar ganska fort faktiskt.
  7. Medlem sedan
    May 2009
    #4
    Det är svårt med presenter.. men jag håller med att pengar är tråkigt. Dessutom känns det inte så kul då man kanske känner sig tvungen att ge mer än man känner sig bekväm med.

    Inga förslag dock.. eller så kan du spexa till det genom att leta upp en typ "felvänd tia" eller annan peng som de kan spara som minne och som ökar i värde? Så får de ändå pengar menar jag
  8. 4
    Det är svårt med presenter.. men jag håller med att pengar är tråkigt. Dessutom känns det inte så kul då man kanske känner sig tvungen att ge mer än man känner sig bekväm med.

    Inga förslag dock.. eller så kan du spexa till det genom att leta upp en typ "felvänd tia" eller annan peng som de kan spara som minne och som ökar i värde? Så får de ändå pengar menar jag
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    Måste man ge presenterna just på bröllopet då? Om det är svårt att få hem menar jag...Om man vet vad man vill köpa kanske man kan ge ett presentkort på just det, eller något liknande..

    Jag är sämst på presenter och har usel fantasi..så jag vet inte vad jag gör i den här tråden egentligen
  10. 5
    Måste man ge presenterna just på bröllopet då? Om det är svårt att få hem menar jag...Om man vet vad man vill köpa kanske man kan ge ett presentkort på just det, eller något liknande..

    Jag är sämst på presenter och har usel fantasi..så jag vet inte vad jag gör i den här tråden egentligen
  11. Medlem sedan
    Feb 2010
    #6
    Tack för era tips, ska nog komma på nåt!!
  12. 6
    Tack för era tips, ska nog komma på nåt!!

Liknande trådar

  1. Presenthjälp!
    By CarolinaK in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 13:23
  2. Presenthjälp
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-01-04, 20:18
  3. Presenthjälp!
    By Zinita in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-03-23, 21:31
  4. Presenthjälp!
    By Li-- in forum _98 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 08:19
  5. Presenthjälp - max 15 kr
    By kmcb in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 12:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar