it's alive!
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    it's alive!

    Vad kul! Jag har inte tittat in här på kanske en vecka - och PLÖTSLIGT är här jordens aktivitet!

    Jag ska väl också ta och svara på enkäten :-)

    Och grattis till Jeanikee!
    (Till Jennyjo - klart som korvspad du ska få vara med från början och ska ha en knodd till :-) ) Själv skulle jag ju inte ha något fjärde barn - pga de mycket förståndiga argumenten att vi skulle behöva ny bil och VAD ska vi göra med sovrum i huset?? Såna banala saker behöver man ju inte fundera så mycket på - men en ny ankomstgrupp är väl ett alldeles förståndigt och giltigt argument FÖR ett barn till, eller?

    Annars har vi börjat med Folkes inskolning på dagis. Det går kanonbra, men han är helt utmattad efter de två inskolningstimmarna och gör inget annat än sover under resten av dagen. Vi begriper inte hur vi ska kunna skruva upp det till normallånga dagar :-o
  2. 1
    it's alive! Vad kul! Jag har inte tittat in här på kanske en vecka - och PLÖTSLIGT är här jordens aktivitet!

    Jag ska väl också ta och svara på enkäten :-)

    Och grattis till Jeanikee!
    (Till Jennyjo - klart som korvspad du ska få vara med från början och ska ha en knodd till :-) ) Själv skulle jag ju inte ha något fjärde barn - pga de mycket förståndiga argumenten att vi skulle behöva ny bil och VAD ska vi göra med sovrum i huset?? Såna banala saker behöver man ju inte fundera så mycket på - men en ny ankomstgrupp är väl ett alldeles förståndigt och giltigt argument FÖR ett barn till, eller?

    Annars har vi börjat med Folkes inskolning på dagis. Det går kanonbra, men han är helt utmattad efter de två inskolningstimmarna och gör inget annat än sover under resten av dagen. Vi begriper inte hur vi ska kunna skruva upp det till normallånga dagar :-o
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Haha! Tack för stödet! Det där med bil är ju makens argument MOT, men att få va med från början måste ju vara mycket viktigare!!
  4. 2
    Haha! Tack för stödet! Det där med bil är ju makens argument MOT, men att få va med från början måste ju vara mycket viktigare!!

Liknande trådar

  1. IT`S ALIVE!!!
    By Jaxr in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-25, 13:15
  2. It`s alive :)
    By fru ragge in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-16, 09:49
  3. It's alive!!!
    By rubyblue in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 11:36
  4. It´s alive It´s alive....
    By stina2 in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-10-01, 13:32
  5. It´s alive :-)
    By espinoza m 4 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-07, 09:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar