Vad händer?
Abort
  1. Anonym
    #1

    Vad händer?

    Råkade bli gravid och beställde tid för abort. Kom till läkare väldigt tidigt och på ultraljudet kunde de se något i livmodern men de kunde inte fastställa att det var en graviditet. Jag fick en ny tid 4 dagar senare och ultraljudet visar att det i livmodern inte har vuxit MEN mitt HCG-värde har fördubblats. Nu ska jag ta nya blodprover imorgon igen och se vad som hänt. Kan HCG-värdet fortsätta stiga fast graviditeten avstannat av sig självt eller är det så illa att det ligger ett foster på fel ställe?
  2. 1
    Vad händer? Råkade bli gravid och beställde tid för abort. Kom till läkare väldigt tidigt och på ultraljudet kunde de se något i livmodern men de kunde inte fastställa att det var en graviditet. Jag fick en ny tid 4 dagar senare och ultraljudet visar att det i livmodern inte har vuxit MEN mitt HCG-värde har fördubblats. Nu ska jag ta nya blodprover imorgon igen och se vad som hänt. Kan HCG-värdet fortsätta stiga fast graviditeten avstannat av sig självt eller är det så illa att det ligger ett foster på fel ställe?
  3. Anonym
    #2
    Tydligen var det en graviditet som hade stannat av sig självt. Värdena hade stigit även idag men inte så mycket som de skulle ha stigit om det fanns ett levande foster. Nu har jag tagit den första tabletten och kommer att genomföra steg två imorgon.
  4. 2
    Tydligen var det en graviditet som hade stannat av sig självt. Värdena hade stigit även idag men inte så mycket som de skulle ha stigit om det fanns ett levande foster. Nu har jag tagit den första tabletten och kommer att genomföra steg två imorgon.

Liknande trådar

  1. Vad händer?
    By CarolineSundsvall in forum Försöker bli med barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-05-09, 14:42
  2. Vad händer när
    By Kommunalaren in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 09:36
  3. Vad är det som händer?
    By Yenka m 3 in forum Bebissnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 11:45
  4. Vad är det som händer.........
    By rut123 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 22:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar