En fråga:
Pappasnack
  1. Anonym kvinna
    #1

    En fråga:

    Jag undrar nyfiket om det är sant att män tänker på sex väldigt ofta. Nu säger säkert någon av er att nej, inte mer än vad kvinnor tänker på sex. Jag tror nämligen att det lutar åt att män faktiskt oftare tänker på sex..men HUR mycket mera vet inte jag som är kvinna.
    Jag känner ofta en slags sexuell laddning i luften då jag umgås med män..trots att jag är gift. Män jag chattar med på facebook och andra sajter kan börja skriva om sex och vad de skulle vilja göra med en osv. Fast vi faktiskt bara var nätvänner från början.. en del av dem slirar in på annat efter ett tag.
  2. 1
    En fråga: Jag undrar nyfiket om det är sant att män tänker på sex väldigt ofta. Nu säger säkert någon av er att nej, inte mer än vad kvinnor tänker på sex. Jag tror nämligen att det lutar åt att män faktiskt oftare tänker på sex..men HUR mycket mera vet inte jag som är kvinna.
    Jag känner ofta en slags sexuell laddning i luften då jag umgås med män..trots att jag är gift. Män jag chattar med på facebook och andra sajter kan börja skriva om sex och vad de skulle vilja göra med en osv. Fast vi faktiskt bara var nätvänner från början.. en del av dem slirar in på annat efter ett tag.
  3. Anonym
    #2

Liknande trådar

  1. Apropå nedan fråga, omvänd fråga
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-20, 06:47
  2. Måste bara fråga en liten fråga :)
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-02-20, 06:33
  3. UL idag, fråga eller inte fråga.....hmm
    By Hannastina in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-06, 18:54
  4. fråga till män (även på fråga pappo
    By undrar in forum Sex & erotik
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2006-03-14, 19:25
  5. Flyttar fråga från "fråga mammor"
    By Vissis in forum Pappasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 23:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar