Det är lustigt hur jag känne
Vikt
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Det är lustigt hur jag känne

    jag kännde idag att nej... det har gått åt skogen, jag vill inte gå till VV och väga mig. Innan jag klev upp på vågen sa jag ... det har inte gått något bra den här gången. Blundade och klev upp.

    Resultatet var minus 7 hekto. Jag har idag nått mitt 5% mål.! TJOHOOO!

    Nu undrar jag bara hur jag får bort att jag ska äta 35 pp per dag i mitt VV verktyg på nätet. Jag hade felaktigt lagt in mitt 5% mål som min målvikt... så det blev ett stjärnfall över rutan som grattuelrade mig när jag skrev in vikten... och nu skulle jag börja jämvikta och äta 35 pp per dag. Har nu fått bort 88,6 som målvikt och lagt in 66... men det står fortfarande att jag ska äta 35 pp... hm.... någon som har en lösning? Förra veckan åt jag 29 pp.

    Nu måste jag snart rusa 18:00 ska jag på stationsgympa... inte så sugen men jag känner att jag måste testa något annat att träna, få variation... det går inte att gå på samma saka hela tiden känner jag.... och att vidga vyerna är ju aldrig fel.
    "There is no try. Either you DO, or DO NOT."
    Min skitviktiga blogg: www.skitviktig.worpdress.com
    Min blogg med målningar: www.camillaolssonart.wordpress .com
  2. 1
    Det är lustigt hur jag känne jag kännde idag att nej... det har gått åt skogen, jag vill inte gå till VV och väga mig. Innan jag klev upp på vågen sa jag ... det har inte gått något bra den här gången. Blundade och klev upp.

    Resultatet var minus 7 hekto. Jag har idag nått mitt 5% mål.! TJOHOOO!

    Nu undrar jag bara hur jag får bort att jag ska äta 35 pp per dag i mitt VV verktyg på nätet. Jag hade felaktigt lagt in mitt 5% mål som min målvikt... så det blev ett stjärnfall över rutan som grattuelrade mig när jag skrev in vikten... och nu skulle jag börja jämvikta och äta 35 pp per dag. Har nu fått bort 88,6 som målvikt och lagt in 66... men det står fortfarande att jag ska äta 35 pp... hm.... någon som har en lösning? Förra veckan åt jag 29 pp.

    Nu måste jag snart rusa 18:00 ska jag på stationsgympa... inte så sugen men jag känner att jag måste testa något annat att träna, få variation... det går inte att gå på samma saka hela tiden känner jag.... och att vidga vyerna är ju aldrig fel.
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    Grattis!! Jag har också varit med om det, att det gått mycket bättre än man trott. Och det är så skönt och sporrar en till att inte missa en vägning för att det inte känns bra innan. Bra jobbat med 5%!!!
  4. 2
    Grattis!! Jag har också varit med om det, att det gått mycket bättre än man trott. Och det är så skönt och sporrar en till att inte missa en vägning för att det inte känns bra innan. Bra jobbat med 5%!!!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Stort grattis
  6. 3
    Stort grattis
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Grattis! Härligt att du fick minus fast du inte trodde det!
  8. 4
    Grattis! Härligt att du fick minus fast du inte trodde det!
  9. Medlem sedan
    Jun 2001
    #5
    Åh så bra att du gick ett så fint minus fast du inte trodde på det. Bra jobbat!

    Angående dilemmat med målvikt/delmål så har jag läst flera sådana frågor i forumet där på VVs sida. Kolla i "Ny hos Viktväktarna". Hoppas det löser sig.
  10. 5
    Åh så bra att du gick ett så fint minus fast du inte trodde på det. Bra jobbat!

    Angående dilemmat med målvikt/delmål så har jag läst flera sådana frågor i forumet där på VVs sida. Kolla i "Ny hos Viktväktarna". Hoppas det löser sig.

Liknande trådar

  1. UJ syskonvagn känne täcken årsmodell?
    By elisabeth82 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-02, 18:40
  2. Länge sen - finns nån kvar som jag känne
    By aitra74 in forum Sond- & knappmatning
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-01-10, 14:30
  3. Lustigt
    By Kikou in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-24, 22:40
  4. att falla mellan stolarna, nån som känne
    By bettan75 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-05-14, 09:08
  5. TRor ni Maximo växer och känne
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar