Snödroppar
_0811 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Snödroppar

    Hej!

    Jag såg blommande snödroppar i en rabatt utanför mataffären idag, så nog blir det vår någongång, även om det känns långt borta än. :-)

    Jag gillar att det har varit snö och rejält kallt, men nu skall det bli skönt att slippa alla overaller snart och känna solen värma i ansiktet.
  2. 1
    Snödroppar Hej!

    Jag såg blommande snödroppar i en rabatt utanför mataffären idag, så nog blir det vår någongång, även om det känns långt borta än. :-)

    Jag gillar att det har varit snö och rejält kallt, men nu skall det bli skönt att slippa alla overaller snart och känna solen värma i ansiktet.
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Vad härligt! Ja jag längtar fruktansvärt mycket efter våren nu, men den känns långt borta när det är -13 grader ute.
  4. 2
    Vad härligt! Ja jag längtar fruktansvärt mycket efter våren nu, men den känns långt borta när det är -13 grader ute.
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Ja, här sitter jag och tittar ut genom snön som går upp till halva köksfönstret, så snödroppar känns rikigt långt borta :-)
  6. 3
    Ja, här sitter jag och tittar ut genom snön som går upp till halva köksfönstret, så snödroppar känns rikigt långt borta :-)

Liknande trådar

  1. Snödroppar, nån som sett dem än?
    By Gretah in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-29, 18:00
  2. Fyra små snödroppar & en krokus
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-03-21, 20:14
  3. Snödroppar!
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-07, 19:04
  4. Vintergäck och snödroppar
    By anna-m-2 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-13, 12:05
  5. Snödroppar!!!!
    By Evie in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-31, 12:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar