Jag finns i kulisserna
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2004
    #1

    Jag finns i kulisserna

    Jag har ju några mf i bagaget och är väldigt orolig för att detta ska sluta likadant, så jag har hållit mig i bakgrunden ett tag. Jag vill ju skriva positiva peppande inlägg till er alla nygravida här inne. Men det är svårt att förmedla en känsla jag inte känner själv just nu.

    Imorgon bitti (8:30) ska vi på ultraljud för att se om det är något litet pickande hjärta därinne. Snälla, håll en tumme om ni har någon över..
  2. 1
    Jag finns i kulisserna Jag har ju några mf i bagaget och är väldigt orolig för att detta ska sluta likadant, så jag har hållit mig i bakgrunden ett tag. Jag vill ju skriva positiva peppande inlägg till er alla nygravida här inne. Men det är svårt att förmedla en känsla jag inte känner själv just nu.

    Imorgon bitti (8:30) ska vi på ultraljud för att se om det är något litet pickande hjärta därinne. Snälla, håll en tumme om ni har någon över..
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Håller alla tummar jag kan:-) Hoppas du får ett positivt besked.
  4. 2
    Håller alla tummar jag kan:-) Hoppas du får ett positivt besked.
  5. Lo
    #3
    Jag håller mina tummar!!
  6. 3
    Jag håller mina tummar!!
  7. 5:an på jäsning
    #4
    Håller självklart tummarna!
  8. 4
    Håller självklart tummarna!
  9. Medlem sedan
    May 2007
    #5
    Håller tummarna!!!!!!! =)
  10. 5
    Håller tummarna!!!!!!! =)
  11. Anonyma Soya
    #6
    Ska du in imorgon!!!??? Jag kommer vara på helspänn hela dagen, kommer inte komma åt en dator förrän på kvällen :-( Håller tummarna när jag sitter och kör imorgon bitti då du är inne! Så får du hålla tummarna för att det går bra för mig imorgon på mitt "första" jobb (med företaget du vet...) Stor kram, tänker på dig och håller tummarna stenhårt!!! :-)
  12. 6
    Ska du in imorgon!!!??? Jag kommer vara på helspänn hela dagen, kommer inte komma åt en dator förrän på kvällen :-( Håller tummarna när jag sitter och kör imorgon bitti då du är inne! Så får du hålla tummarna för att det går bra för mig imorgon på mitt "första" jobb (med företaget du vet...) Stor kram, tänker på dig och håller tummarna stenhårt!!! :-)
  13. Medlem sedan
    Oct 2003
    #7
    Klart vi håller tummarna!!! Lycka till!
  14. 7
    Klart vi håller tummarna!!! Lycka till!
  15. Hemliga Busan
    #8
    Hej vännen! Kan inte låta bli att smyga in här och hålla tummarna stenhårt för dig! Nog för att jag saknar dig inne på Försökt under 12 månader - men inte så mycket att jag vill ha tillbaka dig dit!

    Förstår att det är svårt att slappna av - hoppas allt går fint den här gången och att liten tittar ut i oktober.

    Många kramar till dig!
  16. 8
    Hej vännen! Kan inte låta bli att smyga in här och hålla tummarna stenhårt för dig! Nog för att jag saknar dig inne på Försökt under 12 månader - men inte så mycket att jag vill ha tillbaka dig dit!

    Förstår att det är svårt att slappna av - hoppas allt går fint den här gången och att liten tittar ut i oktober.

    Många kramar till dig!
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Jag känner precis likadant och håller mig också i kulisserna för tillfället. Jag håller tummarna för dig i morgon, själv har jag tid nästa onsdag för ultraljud...
    Lycka till och många kramar till dig
  18. 9
    Jag känner precis likadant och håller mig också i kulisserna för tillfället. Jag håller tummarna för dig i morgon, själv har jag tid nästa onsdag för ultraljud...
    Lycka till och många kramar till dig
  19. Medlem sedan
    Feb 2007
    #10
    Nu e jag nyfiken...hur gick det på ul idag?? *hoppas hoppas hoppas*
  20. 10
    Nu e jag nyfiken...hur gick det på ul idag?? *hoppas hoppas hoppas*
  21. Medlem sedan
    Sep 2009
    #11
    Jag undrar också hur det gick? Har hållit tummarna stenhårt! Hoppas på goda nyheter!!
  22. 11
    Jag undrar också hur det gick? Har hållit tummarna stenhårt! Hoppas på goda nyheter!!
  23. Medlem sedan
    Jun 2004
    #12
    Tack för alla dina tummar! Jovisst var det positivt, liten var precis så stor som den skulle vara
  24. 12
    Tack för alla dina tummar! Jovisst var det positivt, liten var precis så stor som den skulle vara
  25. Medlem sedan
    Jun 2004
    #13
    Tack!
  26. 13
    Tack!
  27. Medlem sedan
    Jun 2004
    #14
    Tack för tummarna!
  28. 14
    Tack för tummarna!
  29. Medlem sedan
    Jun 2004
    #15
    Tacktack! Det verkar som om de funkade
  30. 15
    Tacktack! Det verkar som om de funkade
  31. Medlem sedan
    Jun 2004
    #16
    Japp, det var idag! Jag bytte ju bm och fick komma tidigare Allt gick jättebra! (se ovan) När jag kom in till henne först så började hon prata om ultraljudet för datering, sedan tittade hon på mig (eller snarare på magen) och sa "eller du kanske är ganska långt gången redan?". Haha.. Sedan frågade hon om jag hade barn sedan innan och det förklarade tydligen saken, hrm.
    När ultraljudet gjordes så fick jag däremot veta att Mini ligger mycket högre upp i magen än jag trodde! Nog att jag var suuuperkissenödig och att blåsan puttade upp Mini lite extra, men ändå Kul att veta var man ska känna, hihi.

    Hur går det för dig idag? Jag gissar att allt går alldeles jättebra! För om tummar funkade för mig idag så måste de ju funka för dig just nu med?

    Kramar
  32. 16
    Japp, det var idag! Jag bytte ju bm och fick komma tidigare Allt gick jättebra! (se ovan) När jag kom in till henne först så började hon prata om ultraljudet för datering, sedan tittade hon på mig (eller snarare på magen) och sa "eller du kanske är ganska långt gången redan?". Haha.. Sedan frågade hon om jag hade barn sedan innan och det förklarade tydligen saken, hrm.
    När ultraljudet gjordes så fick jag däremot veta att Mini ligger mycket högre upp i magen än jag trodde! Nog att jag var suuuperkissenödig och att blåsan puttade upp Mini lite extra, men ändå Kul att veta var man ska känna, hihi.

    Hur går det för dig idag? Jag gissar att allt går alldeles jättebra! För om tummar funkade för mig idag så måste de ju funka för dig just nu med?

    Kramar
  33. Medlem sedan
    Jun 2004
    #17
    Tack för lyckönskningarna! Det gick jättebra! Lagom stor och lagom blinkig i hjärttrakten, hihi.
  34. 17
    Tack för lyckönskningarna! Det gick jättebra! Lagom stor och lagom blinkig i hjärttrakten, hihi.
  35. Medlem sedan
    Jun 2004
    #18
    Åååh! Vad söt du är!! *ler*

    Allt gick bra idag i alla fall! Så just idag är jag sådär sprudlande lycklig Mini var precis så stor som väntat! 8+4 idag så det blir bf 11/10 istället för 13/10 (kanske kan det bli en 101010 om jag klämmer på lite extra, kanske? Det vore kul Och lättare för mannen att komma ihåg, hehe.

    Många kramar till dig med, gumman
  36. 18
    Åååh! Vad söt du är!! *ler*

    Allt gick bra idag i alla fall! Så just idag är jag sådär sprudlande lycklig Mini var precis så stor som väntat! 8+4 idag så det blir bf 11/10 istället för 13/10 (kanske kan det bli en 101010 om jag klämmer på lite extra, kanske? Det vore kul Och lättare för mannen att komma ihåg, hehe.

    Många kramar till dig med, gumman
  37. Medlem sedan
    Jun 2004
    #19
    Ja, det är svårt att skriva positiva ord när man har svårt att hitta dem inför sig själv.

    Tack för dina tummar och lyckönskningar! Det var nog alla söta tummar som gjorde susen!

    Jag lovar att hålla mina för dig på onsdag med!

    Kram!
  38. 19
    Ja, det är svårt att skriva positiva ord när man har svårt att hitta dem inför sig själv.

    Tack för dina tummar och lyckönskningar! Det var nog alla söta tummar som gjorde susen!

    Jag lovar att hålla mina för dig på onsdag med!

    Kram!
  39. Medlem sedan
    Jun 2004
    #20
    Det gick bra! Se ovan. Det tog några timmar innan jag var hemma bara, var ju tvungen att springa in och köpa en liten minimini-outfit för att fira, hihi.
  40. 20
    Det gick bra! Se ovan. Det tog några timmar innan jag var hemma bara, var ju tvungen att springa in och köpa en liten minimini-outfit för att fira, hihi.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Finns i kulisserna!
    By housewife in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-01-05, 16:41
  2. Ur kulisserna
    By ~Susanna~ in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 12:24
  3. Jag finns i kulisserna
    By Quintuz in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-09-03, 06:32
  4. Finns i kulisserna
    By Bea m. V & H in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-16, 08:19
  5. Finns i kulisserna..
    By Lindys in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-22, 11:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar