Skitsur på folk som inte...
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2000
    #1

    Skitsur på folk som inte...

    ...respekterar karantäntiden för sjukdomar, t ex magsjuka. (När jag väl hittar till aff igen så bombarderar jag er med inlägg :-)

    Vi är uppe i fjällen med halva släkten, bl a brorsan och hans familj. Deras 7-åring blev magsjuk på natten till uppresedagen, söndagen, men de åkte ändå framåt eftermiddagen. Sedan blev brorsan och 9-åringen sjuka också, och därefter svägerskan. Vi har verkligen försökt säga till att man ska hålla sig inne/borta från folk TVÅ FRISKA DAGAR EFTER MAGSJUKAN men de har inte respekterat det.
    Viktoria med Filippa (-99) och Emilia (-02)
  2. 1
    Skitsur på folk som inte... ...respekterar karantäntiden för sjukdomar, t ex magsjuka. (När jag väl hittar till aff igen så bombarderar jag er med inlägg :-)

    Vi är uppe i fjällen med halva släkten, bl a brorsan och hans familj. Deras 7-åring blev magsjuk på natten till uppresedagen, söndagen, men de åkte ändå framåt eftermiddagen. Sedan blev brorsan och 9-åringen sjuka också, och därefter svägerskan. Vi har verkligen försökt säga till att man ska hålla sig inne/borta från folk TVÅ FRISKA DAGAR EFTER MAGSJUKAN men de har inte respekterat det.
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Ja, skojja inte att du bombarderar, hahaha..

    Ja, sånt där är verkligen sketatrist, när man själv åker på det för att nån annan inte brytt sig liksom..

    Suck!
  4. 2
    Ja, skojja inte att du bombarderar, hahaha..

    Ja, sånt där är verkligen sketatrist, när man själv åker på det för att nån annan inte brytt sig liksom..

    Suck!
  5. Medlem sedan
    Mar 2000
    #3

    Kan man inte ta bort egna inlägg?

    Vet inte vad som hände, jag skulle gärna ta bort några av de där upprepningarna...


    ...respekterar karantäntiden för sjukdomar, t ex magsjuka. (När jag väl hittar till aff igen så bombarderar jag er med inlägg :-)

    Vi är uppe i fjällen med halva släkten, bl a brorsan och hans familj. Deras 7-åring blev magsjuk på natten till uppresedagen, söndagen, men de åkte ändå framåt eftermiddagen. Sedan blev brorsan och 9-åringen sjuka också, och därefter svägerskan. Vi har verkligen försökt säga till att man ska hålla sig inne/borta från folk TVÅ FRISKA DAGAR EFTER MAGSJUKAN men de har inte respekterat det.
    Viktoria med Filippa (-99) och Emilia (-02)
  6. 3
    Kan man inte ta bort egna inlägg? Vet inte vad som hände, jag skulle gärna ta bort några av de där upprepningarna...


    ...respekterar karantäntiden för sjukdomar, t ex magsjuka. (När jag väl hittar till aff igen så bombarderar jag er med inlägg :-)

    Vi är uppe i fjällen med halva släkten, bl a brorsan och hans familj. Deras 7-åring blev magsjuk på natten till uppresedagen, söndagen, men de åkte ändå framåt eftermiddagen. Sedan blev brorsan och 9-åringen sjuka också, och därefter svägerskan. Vi har verkligen försökt säga till att man ska hålla sig inne/borta från folk TVÅ FRISKA DAGAR EFTER MAGSJUKAN men de har inte respekterat det.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Mycket oschyst!!! Man åker väl inte och smittar ner nån m flit!
    Däremot har det hänt att vi fortsatt en resa när ett barn kräkts i bilen på vägen dit, eftersom våra barn ibland är åksjuka. Då blir det svårtolkat om ungen är magsjuk el åksjuk. Men om den kräkt hemma o på natten... klockren magsjuka! Skulle oxå bli arg!!! Delar ni boende/lägenhet?
  8. 4
    Mycket oschyst!!! Man åker väl inte och smittar ner nån m flit!
    Däremot har det hänt att vi fortsatt en resa när ett barn kräkts i bilen på vägen dit, eftersom våra barn ibland är åksjuka. Då blir det svårtolkat om ungen är magsjuk el åksjuk. Men om den kräkt hemma o på natten... klockren magsjuka! Skulle oxå bli arg!!! Delar ni boende/lägenhet?
  9. Medlem sedan
    Jun 2002
    #5
    Dålig stil faktiskt, speciellt om det nu var soklar magsjuka och inte en engångsgrej... Det händer ju att barn äter för mkt el liknande och kräks, men då är det ju en gång, sen är det bra.
  10. 5
    Dålig stil faktiskt, speciellt om det nu var soklar magsjuka och inte en engångsgrej... Det händer ju att barn äter för mkt el liknande och kräks, men då är det ju en gång, sen är det bra.

Liknande trådar

  1. Skitsur på folk som inte...
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 09:52
  2. Skitsur på folk som inte...
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 09:47
  3. Skitsur på folk som inte...
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 09:47
  4. Skitsur på folk som inte...
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 09:47
  5. Skitsur på folk som inte...
    By ViktoriaFE in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-05, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar